Hvor lenge ammet dere ?:)

Eldste ble ammet til han var 10 mnd, og minsta ammet jeg til hun var 11 mnd.

Syns ikke det var noe galt med det bilde , ei lita jente som blir ammet mens di kjører sykkel ? Multitasking på høyt nivå ;)

Jeg ammet til Marius var nesten 13 mnd. Jeg hadde bestemt meg for å amme til han var ca 1 år og siden jeg skulle reise bort for noen få dager, var det naturlig å slutte da.

I ca. 7 mnd :P Da var det totalt nekt fra hennes side og hver ammestund ble en kamp. Derfor ga jeg opp, og begynte med flaske :) Amming skal jo også være kos, ikke bare gråt og kaving.

Første ammer jeg til rundt året.
Ammer fremdeles minstemann. Han er nettopp fylt ett år. :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Begge mine sluttet av seg selv rundt 8 mndr. Har ei på 8 uker nå å hun fullammes enda, satser på at vi fortsetter med det en stund til:)

15 Mnd :)

Førstemann til han var 9 mnd, andremann til hun var 3 mnd og sistemann til hun var 8 mnd.

Begge var året da de ikke ville ha mer.

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Jeg ammet til han var rundt 3-4 måneder.. Skulle så gjerne ha ammet mye lengre, men jeg hadde dessverre ikke nok :(

Fullammet til 6 mnd, får morgen og kveld enda. Blir 15mnd. Slutter snart :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Eldste var 19 mnd, mellomste var 14 mnd og minste ammes enda. Hun er 10 mnd :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg kommer til å slutte for det meste når jeg er rundt 7/8mnd da jeg skal begynne i jobb, og bare fortsetter i et par måneder om natten om h*n ikke sover hele natten. Men uansett maks 12mnd. Jeg må unnskylde meg å si at jeg blir kvalm når jeg ser barn som er over året eller i det hele tatt kan å gå selv bli ammet. Kan de si pupp er det faen meg slutt har jeg lært. Men det er vel opp til hver enkelt.. Tanta mi amma dattra si til hu var 4 år..fy og æsj..discusting. Så om du ammer et barn over ett år..please ikke gjør det offentlig eller foran andre. Ingen vil vite slikt.
Hvorfor i all verden ammer noen lengre enn ett år..og opp til 2-3årsalderen. Barna har jo tenner. De kan spise fast føde.. Da barnet kan komme å si "kan jeg få pupp" ..omg!!!!
Sorry blir kvalm..dagens utblåsing..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Min er 4,5 mnd og ammer enda :)

Back
Topp