Hvor lenge ammer dere?

Mellom 10-15min. Bruker han lengre tid er det for at han er trøtt og vil bruke meg som smokk :-P spiser ca hver 3-4 time :-)

Før så kunne jeg amme lille i 30 minutter minimum. Den siste måneden tar det bare 10 min maks! Er det normalt? Spent på om han har lagt på seg godt denne måneden når vi skal på kontroll i morgen! :/ Han er i hvertfall rund og god! :P

Før så kunne jeg amme lille i 30 minutter minimum. Den siste måneden tar det bare 10 min maks! Er det normalt? Spent på om han har lagt på seg godt denne måneden når vi skal på kontroll i morgen! :/ Han er i hvertfall rund og god! :P

Min er ferdig på 5-10min:p

Min bruker maks 5 min :p Om kvelden før legging og natta ligger han lenger da, 20-30 min ca (men jeg sover som regel gjennom nattammingen) :)

Alltid hatt korte amminger. Kun på natta at det strekker seg fordi jeg sovner. Men om hun ikke sovner under måltidene så er det mellom 3 og 15 min. Oftest rundt 5min.

2-5 min per måltid. Ligger han i 5min har han brukt lang tid. :P

Mine bruker 5-7min hvert måltid :)

Alt i fra 5-30min på dagtid, på kvelden sovner hun mye innimellom så da tar d 1-2 timer

Back
Topp