Her ammer jeg i 10-20 min ca hver 2.-3. time.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg regner fra start. Ammer i 15-20 min per pupp. Om hun holder seg våken og vil ha mer etter en pupp og forsøk på raping, får hun begge bryst. Ellers blir det bare en. Holder i alt fra 1-3,5 timer.Når dere sier hver 2-3 time. Regner dere fra når dere startet å amme sist?
Samme herCa 15 min, så 5 min soving og så mer amming, soving, amming og så lengre hvil. Sitter gjerne en time, og om kvelden henger de i puppen fra 19 og utover.
Jeg regner fra han er ferdig med puppen til neste gang han vil haNår dere sier hver 2-3 time. Regner dere fra når dere startet å amme sist?
Jeg regner fra han er ferdig med puppen til neste gang han vil ha
Før så kunne jeg amme lille i 30 minutter minimum. Den siste måneden tar det bare 10 min maks! Er det normalt? Spent på om han har lagt på seg godt denne måneden når vi skal på kontroll i morgen! :/ Han er i hvertfall rund og god!
Før så kunne jeg amme lille i 30 minutter minimum. Den siste måneden tar det bare 10 min maks! Er det normalt? Spent på om han har lagt på seg godt denne måneden når vi skal på kontroll i morgen! :/ Han er i hvertfall rund og god!
Min bruker maks 5 min Om kvelden før legging og natta ligger han lenger da, 20-30 min ca (men jeg sover som regel gjennom nattammingen)