Her bruker lillegutt så lang tid synes jeg :/ sitter i 45 min til 1 time hver gang og det begynner å bli slitsomt syns jeg hvor lenge ammer dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Førstemann spiste treigt, han her spiser fort. Veldig forskjell har jeg inntrykk av. Leste et sted at når det begynner bli rundt 1 time, så burde man drøfte med helsesøster.
https://ammehjelpen.no/artikkel/57/Ammingens-varighet
Som regel 15-20 minutt noen ganger kortere, veldig sjeldent lengre.. Mini spiser fort
Hun bruker som regel ca 15 minutter hver gang hun spiser.
Spiser og svelger han aktivt i en time?
Lillebror kan godt ligge og sove i timesvis på puppen, men da patter han bare. Når han suger og svelger så går det fortere, men så sovner han og da går det over til patting. Da vekker jeg han enten ved å massere hender eller under haken, eller løsner han av. Dersom han sover videre er han ferdig, våkner han og er sint legger jeg han heller til igjen.
Det hørtes deilig ut med så kort tid hvor lang tid tar det til neste amming da?
Ja stort sett så spiser han ordentlig og svelger, raper han underveis i ammingen og da søker han som en gal på skuldra mi etter puppen også :/
Ja de samma gjør eg nå syns eg ammar og ammarI begynnelsen ammet jeg så og si 24/7.