hvor lenge ammer dere?

mille.

Gift med forumet
Er det riktig at puppen er tømt etter ca 25min?
synes malin suger masse og fort med en gang så dabber det av og hun halvsover og drikker litt om hverandre.
tilslutt begynner hun å dra i brystvorten... au au au...

hvis jeg legger henne til på andre brystet da lekker jeg av og til litt på den hun fikk først.
da er den vel ikke helt tom likevel da?
om kvelden bruker vi god tid og hun får ligge å spise og sutte ganske lenge på hver side

er ikke lett å bli klok på dette her!! [:o]

oki, takk.
ble litt klokere av det [;)]

ca 10 min på hver pupp, eller til jeg ikke hører han svelge mer, eller at han slipper puppen selv.

her slipper han puppen selv..er han mett så er han mett..han er skikkelig sta altså..ikke vil han sovne til puppen heller..lar han heller ikke gjøre det..var litt anerledes med di 2 andre barna mine..di kunne ha puppen i munn i flere timer,hehe..

jeg har en superpuppsuger av ei jente her, og hun kan drikke seg mett på 5 minutter, mens andre ganger 10 og 15 minutter og hun spiser kun av en pupp pr.måltid, og brystet er som regel tømt etter hun har vært på det[:D] Og jenta mi vokser som bare det her ,så hun får i seg mer enn nok[:D] Kun ved siste kveldsmåltidet, så spiser hun fra begge puppene, og da sover hun knallgodt gjennom hele natta. Og begge brysta er tømt etter 20-25 min[:D]

Det går i racerfart, men hun sluker overraskende lite luft, så her er alt fryd og gammen, ingen magevondt og skriking i ettertid[:D] Hun småfiser iblant, og raper godt etter hvert måltid, så det er ingen problem[:D]Hun er effektiv, nøye og rask, akkurat som mammaen sin som liten[:D][:D]

Jeg lurer også veldig på om brystet faktisk er tomt når jeg tror det. Solveig kan kjefte litt og dra i puppen, og det tolker jeg jo som om det er tomt. Men sånn som du også nevner, mille- så kommer det allikevel litt melk ut når jeg sjekker puppen? Men det betyr nok bare at det er en liten skvett inni der, det produseres jo kontinuerlig.

Varierer om snuppa spiser fra begge bryst, men oftere og oftere vil hun ha fra begge. Bruker ca 25 minutt totalt.

Her er det alt mellom 15 og 30 minutter. Men jeg gikk over til å gi kun en pupp pr. måltid for å få opp produsjonen litt (har visst en prod. som er litt tregere enn gj. snittet... [8D]) og nå er det alltid nok på kvelden, noe det ikke alltid var før... Hender jeg må pumpe litt på dagen for å unngå spreng, men bedre det enn skrik og melketining på kvelden.

Back
Topp