Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Om dere reiser fredag og hjemme på søndag.. mer hadde jeg ikke turt..
Men jeg har bare hatt katte som har vært ute da.. Ordnet da i kjelleren til han.. Og fikk en nabo gutt til å fylle i mat og vann.. (vi var vekke i 14 dager da..) Så da måtte vi få pass.. Og det gikk veldig bra.
Jeg syntes det er greit. Jeg har jobbet i dyrebutikk i mange år og det er veldig mange som gjør det. Har jo også ferie forer til katter, sånn som vannet og maten står i en beholder og fyller på matskålen etterhvert. Men store boller med vann, slike som kattene ikke klarer å velte og en skål med mat så skal katten klare seg fint. Katt er et selvstendig dyr.
Vi har reist fra katta fra fredag ettermiddag til søndag ettermiddag. Da setter jeg frem 2 store matskåler, og 2 store vannskåler ekstra i tilfelle hun skulle velte dem eller noe... Nå har hun katteluke også da så hun kommer og går som hun vil...
Har du stor og tung vannskål velter den ikke, og samme med mat skåla[;)] Hadde dratt i 4-5 dager ja, men ville spurt om noen kunne sjekekt til katten og ev byttet vann og doen[;)]