Hvor lenge ønsker du å være på barsel?

Minst mulig :p begge fødslene mine dro eg hjem under et dlgn etter fødsel. Fødte seint på kveld begge gangene og dro om mårningen når eg fikk unnagjort samtalen.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg lå 6 dager totalt (2.5 før fødsel og 3.5 etter) og vi mer Eller mindre løp ut :P Var godt med tryggheten, men man blir jo tussete av å være for lenge på sykehus :p

Ønsker det jeg også, men virker som man nærmest blir kasta ut etter et par dager... Varierer nok fra sted til sted, men Oslo gir nok ikke best mulighet for det nei...
Huff, så synd :( Her skal jordmor sende brev til føden om forlenget barselsopphold, nå har jeg en veldig grei jordmor da :)

Kortest mulig om formen er fin og babyen er frisk :) Var der to døgn fra jeg kom inn med rier til jeg dro hjem med førstemann, men var veldig heldig å få ha hele fødestua alene. Håper å være alene på fødestua denne gangen også, men er det flere der vil jeg nok enda raskere hjem ;p

Ikke i det hele tatt.

Minst to dager, håper litt på tre....

Sist var jeg der i ni dager, det var komplikasjoner, håper jeg slipper det!

Jeg var 4 netter med snuppa, men syns det var for lenge. Kjente på kroppen at det var godt å komme hjem og få slappet av og nyte tiden med bebis :) Kommer til å dra hjem før med nestemann :)

Det tilbys ambulerende fødsel ved mitt sykehus nå og det ønsker jeg så lenge fødsel er normal og barnet er friskt. Vil hjem asap. Jeg er tredjegangs og føler jeg har god kontroll. Orker ikke tanken på dobbeltrom/trippelrom på barsel uten mannen min...

Huff, så synd :( Her skal jordmor sende brev til føden om forlenget barselsopphold, nå har jeg en veldig grei jordmor da :)

Det kan jeg jo forsøke meg på også! Håper på å få assistanse av familie som kan komme tilreisende, men virker så brutalt å "bare" hvile to døgn etter det som ofte er er døgs foretak...

Jeg vil bli der så lenge jeg føler behov for det :) Forrige gang var jeg der i kun 2 døgn, men da var formen til både meg og lillegutt veldig bra, så da ønsket jeg selv å dra hjem framfor å bli der lenger. Blir sikkert der nogen lunde som sist, men kommer helt an på formen til meg og lille bebisen :)

Håper på familierom jeg

Har ikke mye lyst til og være på barsel men siden dette er vår første må vi vel sikkert bli der :)

Helt til at jeg føler meg trygg !! Er litt småbekymret siden det er to, spesielt vedrørende dobbelt-amming. Håper de ikke kaster meg ut før jeg selv er klar for det.

Ettersom at det er første gang så vil jeg være der så lenge jeg kan og få den hjelpen og veiledningen man kan :):)

Blir nok der de vanlige tre nettene denne gangen også. Syns det er godt å være der så lenge, men da er jeg veldig klar for å reise hjem :-)

Back
Topp