Hvor langt..

12 uker idag <3 Jippi, er sååå glad :D

14+0

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

13 + 5! er så fantastisk gøy å vete at alt er bra! :D

Av og til (les: innrømmer ganske ofte) skulle jeg øbske jeg hadde termin tidlig i mnd pga at føles ut som om alle er kommet så mye lengre og at så mye mer skjer for alle andre. Sitter og venter og venter på 12 uker og så begynner jo folk å passere 14 allerede! Lov å være litt misunnelig? :P Når det er sagt ønsker jeg alle her alt godt!!!

Sent from my iPhone using BV Forum

13 :) :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

11+5 idag. :) 200 dager igjen! :)

12+2 :-D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

11+3 uke 12 om mandag :)

13+3 :D

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Av og til (les: innrømmer ganske ofte) skulle jeg øbske jeg hadde termin tidlig i mnd pga at føles ut som om alle er kommet så mye lengre og at så mye mer skjer for alle andre. Sitter og venter og venter på 12 uker og så begynner jo folk å passere 14 allerede! Lov å være litt misunnelig? :P Når det er sagt ønsker jeg alle her alt godt!!!

Skjønner deg kjempegodt! Hadde termin 25(22) med sønnen min, og var jo nesten sist til alt, til og med å føde. Var mye misunnelig! ;p glad for å være tidlig ute denne gangen :)

Skjønner deg kjempegodt! Hadde termin 25(22) med sønnen min, og var jo nesten sist til alt, til og med å føde. Var mye misunnelig! ;p glad for å være tidlig ute denne gangen :)

Hehe ja må være kjempedeilig det :P

Hehe ja må være kjempedeilig det :p

Ja, det er det ; p Gikk jo tilogmed overtid med min allerede sene termin sist, så jeg ble jo superutålmodig : p Tipper det blir overtid denne gangen også, men blir jo ikke senere enn til midten av november likevel :)

Back
Topp