Hvor langt var du på vei når du opplevde kvalme?

7+1 var første dagen jeg opplevde kvalme. Har dog ikke kastet opp enda, noe jeg håper jeg slipper! :-)

For meg i slutten av uke 5. Møkk. Ikke ønsk deg symptomer. :D

Jeg har vært og målt HCG hos lege over tid og det stiger som forventet, men jeg har så få symptomer!? De symptomene jeg har, er strekk i livmor/lysken, må ofte på do, og er trøtt. Men det blir ikke flere og jeg har mistet den vonde følelsen jeg hadde i korsryggen den første uken. Skulle ønske jeg hadde noen flere og kanskje noen sterkerer symptomer snart. Så jeg lurer på en ting, dere som er kvalme, når begynte dere å føle dere uggne? Hvor langt på vei liksom?
Jeg hadde nesten ingen symptomer første gang.. Og følte meg nesten ikke gravid før etter 6 mnd.. Denne gangen er jeg mer kvalm, og du skal være glad du slipper det.. Nyt det, mens du føler deg iform.. Lite symptomer denne gangen bortsett fra kvalm i ny og ned ;)

Godt å høre flere som har hatt lite symptomer men at det ikke har hatt noe å si for utfallet på graviditeten. Da håper jeg alt går godt her også, og at kvalme og oppkast bare kan holde seg vekke :p

Første svangerskap kom den rundt 10uker og varte til ca 20. Andre gang kom den på dagen 4+0 og varte til ca 14 uker. Denne gangen har den kommet og gått fra 4 uker, men hele dagen fra og med 6+0.

Katet opp første gang 3+3, testet positivt dagen etter :P Men kvalmen slo ikke ut for fullt før 6+0, fra da av har det vert daglig :) ( er nå 9+4)

Første svangerskapet mitt hadde jeg nesten ikke noe symptomer, litt øm i brystene og veldig trøtt ;)
Denne gang har jeg vært kvalm og kastet opp litt innimellom siden uke 5-6 :( ikke noe særlig matlyst, øm i brystene og brystvortene. Trøtt hele tiden.
Så jeg vil si du er heldig som slipper unna ;)

4+ettelleranna. Nå er jeg 6+3, og kvalmen blir bare verre og verre for hver dag :( Så er sykemeldt i 14 dager, foreløpig.

Back
Topp