Hvor langt var du på vei når du opplevde kvalme?

Jeg har vært og målt HCG hos lege over tid og det stiger som forventet, men jeg har så få symptomer!? De symptomene jeg har, er strekk i livmor/lysken, må ofte på do, og er trøtt. Men det blir ikke flere og jeg har mistet den vonde følelsen jeg hadde i korsryggen den første uken. Skulle ønske jeg hadde noen flere og kanskje noen sterkerer symptomer snart. Så jeg lurer på en ting, dere som er kvalme, når begynte dere å føle dere uggne? Hvor langt på vei liksom?

6 uker kom kvalme. Sist kom den i uke 5.

Det har begynt allerede og jeg er 5+6. Men jeg har blitt veldig kvalm siste gangene jeg var gravid. Du skam bare være glad om du slipper <3 ser jo ut som alt er bra i og med hCG stiger som det skal.

Jeg har vært og målt HCG hos lege over tid og det stiger som forventet, men jeg har så få symptomer!? De symptomene jeg har, er strekk i livmor/lysken, må ofte på do, og er trøtt. Men det blir ikke flere og jeg har mistet den vonde følelsen jeg hadde i korsryggen den første uken. Skulle ønske jeg hadde noen flere og kanskje noen sterkerer symptomer snart. Så jeg lurer på en ting, dere som er kvalme, når begynte dere å føle dere uggne? Hvor langt på vei liksom?
Jeg synes også at jeg har så lite, man vil liksom bli litt kvalm å sånn for å vite at alt er bra :-)

Alle er forskjellige, jeg kjenner flere som ikke hadde noen plager som helst :-) Jeg ble ikke kvalm før uke 7 hverken med nr 1 eller denne gangen. Følte meg ikke så veldig gravid før uke 5-6 egentlig. Prøv å nyte at du ikke har for mange symptomer ;)

Under første svangerskap var jeg overhodet ikke kvalm. Eneste symptomene jeg hadde var at jeg hadde luft i magen rett før positiv test og at jeg våknet noen ganger om natten for å gå på do!

Jeg syntes det var skummelt å ha så få symptomer, men lillegutt er snart tre år gammel og frisk som en fisk :):)

Da jeg gikk gravid med sønnen min, så ble jeg ikke uggen før uke 6 og mat kom i retur fra uke 8-11. Denne gangen ble jeg uggen ikke lenge etter positiv test ca uke 4-5.

I første svangerskap hadde jeg nesten ingen symptomer bortsett fra ømme bryster og trøtthet. En frisk og rask gutt ble født,og jeg hadde et flott svangerskap. Ikke heng deg opp i at andre har symptomer du ikke har. Nyt dagene uten kvalme vil nå jeg si;)

Kvalmen kom i går som lyn fra klar himme, og den er her fortsatt. Ikke godt :depressed: Så du skal vær glad du slipper den!
Jeg er 6+3

Her begynte kvalmen allerede i veke 4, og så er det berre blitt verre etter det... :( Er 7+3 no. Nyt det så lenge det varer, seier eg også!! :)

Gradvis verre fra uke 5.Veldig intens fra midten av uke 7 og utover.....Er 9 i dag og håper den gir seg snart.absolutt ikke noe man ønsker å ha :-(

Ingen kvalme her til nå, 8+5.

Var forferdelig kvalm og dårlig fra uke 5/6 sist gang.

Har ikke ille kvalme enda, men utover fra uke 6 har jeg gradvis blitt lettere uvel og reagert på endel lukter, er 7+2 i dag, og det er slik enda.

Blitt kvalmere og kvalmere den siste uka. I dag hadde jeg første runde med oppkast. Sitter nå på jobb og er ganske så uggen. :( 5+6 i dag.

Back
Topp