Hvor langt var du på vei når du fikk vite kjønn?

Fikk vite i dag, 14+6, at vi venter gutt denne gang :Heartblue ihvertfall størst sannsynlighet for gutt
 
Ultralyd bilde fra 11+2 mener jeg det var, noen som er gode på slikt? :hilarious:
Er det en pung mellom beina, eller kan det like gjerne være jente? Jordmoren sa ikke noe når hun tok ultralyd, og jeg spurte ikke heller :happy:
 

Vedlegg

  • IMG_20210331_174213.jpg
    IMG_20210331_174213.jpg
    18,8 KB · Visninger: 40
Ultralyd bilde fra 11+2 mener jeg det var, noen som er gode på slikt? :hilarious:
Er det en pung mellom beina, eller kan det like gjerne være jente? Jordmoren sa ikke noe når hun tok ultralyd, og jeg spurte ikke heller :happy:
Åååååh så skjønn! ❤️
Jeg er ikke god på sånn, men les litt i NUB-tråden kanskje du får noen gode tips.
 
Jeg håper på å få vite på oul da jeg er 18+2, rett under to uker til nå!:D
 
Fikk vite på OUL 18+3. Ikke vært på TUL for å sjekke kjønn. Jordmor var ikke i tvil om at det er en gutt i magen:)
 
På ultralyden i 21+6 sa gynekologen at det var nok ei jente, men kunne visst ikke si 100%:confused5 JEG VIL VITE DET NÅÅÅ:crybaby2
 
Fikk vite i dag, 14+6, at vi venter gutt denne gang :Heartblue ihvertfall størst sannsynlighet for gutt
Her fikk vi motsatt beskjed på oul 18+1. Lillebror var en jente. Fikk det bekreftet på ul uke 20+5 at det er en jente i magen.
 
Med første mann fikk jeg vite det ved fødsel, blir nok det samme nå ;)
Er ikke så nøye for min egen del og vite kjønnet før han/hun er født, samtidig som jeg er super nysgjerrig på hva andre får :smiley-bounce022
 
På ultralyden i 21+6 sa gynekologen at det var nok ei jente, men kunne visst ikke si 100%:confused5 JEG VIL VITE DET NÅÅÅ:crybaby2

I uke 31+2 sa hu endelig at det var ei jente:smiley-bounce016
Har hatt det på følelsen også, så håper det er det, for veit at det plutselig kan ploppe ut en gutt:rolleyes:
 
Back
Topp