Hvor langt var du på vei når du fikk vite kjønn?

litapi

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Septemberlykke 2021
Marsboerne 2023
Jeg er gravid med første barnet og lurer på når dere fant ut av hvilket kjønn dere har i magen? :)
Hvor mange uker på vei. ❤️
 
Fikk vite det 13+0 på tul, men skal ikke på oul før 9.april så usikker på om det stemmer :) Forrige svangerskap fikk jeg også vite det 13+0, og det stemte ❤️
 
Jeg fikk vite det på TUL 13+1:) Med forrige barn var jeg og rundt der, og det stemte.
 
Fikk vite det i begynnelsen av uke 14 med min første :) skal ha ny TUL når jeg er 14+2 for å få vite kjønn og at alt ser bra ut med lille ❤️
 
Fikk vite det 13+0 på tul, men skal ikke på oul før 9.april så usikker på om det stemmer :) Forrige svangerskap fikk jeg også vite det 13+0, og det stemte ❤️
Så spennende! Var det helt tydelig eller var legen litt i tvil? ❤️
 
Fikk vite det i begynnelsen av uke 14 med min første :) skal ha ny TUL når jeg er 14+2 for å få vite kjønn og at alt ser bra ut med lille ❤️
Spennende!! Jeg har TUL 13+5, men jeg lurer litt på å utsette den en uke sånn at jeg kanskje kan få se kjønnet ❤️
 
Spennende!! Jeg har TUL 13+5, men jeg lurer litt på å utsette den en uke sånn at jeg kanskje kan få se kjønnet ❤️

Hør med de som skal ta UL :) jeg kjenner ei som fikk vite i uke 12 :) tror det har mye med erfaring og gjøre :) hun jeg går til kan jeg ende opp hos på sykehuse på OUL :)
 
Tror det er veldig forskjellig, jeg var i uke 15+4 hos gyn og han klarte ikke å se kjønn :hilarious: Men nå er den mannen klar for å gå av med pensjon og det er utstyret hans også!! Ultralyd utstyret altså :hilarious::hilarious:
 
Sniker litt fra oktober :)
Jeg fikk vite kjønn 12+3 med datteren min, det stemte :D Hun lå med ryggen mot og ville ikke snu seg, så jeg måtte opp å sprelle med rumpa sånn 5-6 ganger før hun snudde seg :hilarious: Kan også legge til at jordmor var ganske sikker :)
 
Fikk heller ikke vite kjønn 15+4 da gyn mente det var for tidlig å se. Så har nok mye med erfaring og utstyr å gjøre :)
 
Spennende! Jeg skal på TUL i neste uke når jeg er 13+5. Håper de ser noe ❤️
Får håpe du får vite da :love7
Jeg var hos Dr Lundring på Jessheim, han har et fantastisk rykte på seg. Vil jo vise seg om det stemmer på OUL i morgen, men han var 95 prosent sikker :happy:
 
Vi visste fra før at det er en gutt pga. privat NIPT.
Var på ultralyd i uke 12+2, og hun spurte om vi ville vite kjønn (sa ikke til henne at vi allerede visste).
Og det var ingen tvil om at det er en liten gutt sa hun, og viste på skjermen :D :Heartblue
 
Tror det er veldig forskjellig, jeg var i uke 15+4 hos gyn og han klarte ikke å se kjønn :hilarious: Men nå er den mannen klar for å gå av med pensjon og det er utstyret hans også!! Ultralyd utstyret altså :hilarious::hilarious:
Hihi, det hørtes ut som min fastlege. Han har ultralydapparat fra -80-tallet tror jeg! :hilarious::hilarious:
 
Fikk heller ikke vite kjønn 15+4 da gyn mente det var for tidlig å se. Så har nok mye med erfaring og utstyr å gjøre :)
Krysser fingrene for at jeg får en erfaren gynekolog i neste uke da! (Det er på sykehuset, så utstyret bør være i orden! :shy:)
 
Sniker litt fra oktober :)
Jeg fikk vite kjønn 12+3 med datteren min, det stemte :D Hun lå med ryggen mot og ville ikke snu seg, så jeg måtte opp å sprelle med rumpa sånn 5-6 ganger før hun snudde seg :hilarious: Kan også legge til at jordmor var ganske sikker :)
Hihi. Spennende! Jeg hadde KUB-ultralyd for en ukes tid siden, og da lå han/hun akkurat sånn, og med ryggen opp - så det var vanskelig å se. Jordmora konsentrerte seg så mye om testene/målingene at jeg tenkte ikke på å foreslå at jeg kunne bevege meg for at babyen kunne flytte på seg. Det skal jeg huske til neste gang! Ba de deg bare riste litt på rompa? :joyful:
 
Får håpe du får vite da :love7
Jeg var hos Dr Lundring på Jessheim, han har et fantastisk rykte på seg. Vil jo vise seg om det stemmer på OUL i morgen, men han var 95 prosent sikker :happy:
Gøy med en godt beryktet lege. Må få høre om det stemmer da! ❤️ Lykke til på OUL i morgen!
 
Vi må pent vente til OUL i midten av april, da er jeg 18+3 :angelic: fikk ekstra ultralyd for halvannen uke siden men det var også ultralydapparat fra typ 80tallet og hovedfokus var å se en aktiv krabat med bankende hjerte og omtrent så stor som h*n skal være ut fra hvor langt jeg er på vei, og ikke så mye mer :happy: i tillegg lå h*n så rart til at jeg ikke fikk sett så mye mer enn ryggraden og bakhodet, samt en hånd et lite øyeblikk :hilarious:
 
Back
Topp