Hvor langt var du på vei da navnet til babyen ble bestemt?

  • Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Eller kansje det ikke er bestemt i det heletatt?
 
Har termin om en uke og vi har ikke bestemt oss ennå :hilarious: Vi har vel kuttet det ned til 2 mulige jente- og guttenavn nå. Så får vi se om vi kanskje klarer å bestemme oss når den lille har kommet. :)
 
Ikke bestemt noe, knapt diskutert enda. Blir nok enige om noe når hun eller han er født.
 
To uker til termin og vi har ikke bestemt oss enda :hilarious:
 
Er kjønnet en overaskelse? Så spennende!!!
Kjønnet er en overraskelse ja :D Har vært på flere ultralyder i tillegg grunnet seteleie hvor de heller ikke har greit å se kjønnet pga rumpa har vært så langt ned :hilarious: Sa i fra ene gangen om at vi ikke ville vite, så sa legen bare at "Jeg hadde ikke klart å se det om jeg hadde prøvd en gang". Så en liten en som vil overraske alle sammen :D
 
Vi har hatt jentenavn klart lenge, men vi aner ikke med guttenavn. Har en liste på 6 navn, så vi får evt finne ut på sykehuset før vi ringer folk! :hilarious:
 
Kjønnet er en overraskelse ja :D Har vært på flere ultralyder i tillegg grunnet seteleie hvor de heller ikke har greit å se kjønnet pga rumpa har vært så langt ned :hilarious: Sa i fra ene gangen om at vi ikke ville vite, så sa legen bare at "Jeg hadde ikke klart å se det om jeg hadde prøvd en gang". Så en liten en som vil overraske alle sammen :D
Så utrolig spennende. Skjønner ikke at dere greier å ikke vite!jeg bare måtte vite så fort som mulig!
 
Har ikke snakket om det enda :p blir en liten gutt, så har tenkt på mange navn, men vet egentlig ikke hva mannen tenker :p
 
Har ikke snakket om det enda :p blir en liten gutt, så har tenkt på mange navn, men vet egentlig ikke hva mannen tenker :p
Anbefaler dere å skrive en liste over akseptable navn hver. Og håpe at det iallefall er et likt navn der. Jeg og samboeren hadde flaks der:laughing002
 
Vi "diskuterte" (Jeg foreslo og han avslo) mange mulige navn hele veien. Jeg kom med et forslag i uke 37 som ikke ble avslått, men tatt til vurdering, og det navnet ble det når hun kom på fredag, uke 38+2. :)
 
Vi har hele tiden hatt navnet i tankene, men bestemte oss nok helt to uker før fødselen:p
 
39+0 i dag, fortsatt bare bestemt jentenavn, på listen med guttenavn er d fortsatt 3 navn:hilarious: vi får nesten håpe d blir jente denne gangen!
 
Back
Topp