Hvor langt var du på vei da navnet til babyen ble bestemt?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Hatt ett par klart ca halvveis alle gangene men ikke vert klart før vi har sett babyen

Navnet var klart før jeg ble gravid, faktisk. Hadde klart jentenavn som både jeg og samboer var enig i var fint lenge før vi planla å bli gravid. Det var veldig greit, guttenavn ble vi aldri enig i, så vi får et problem hvis jenta viser seg å være gutt :P

Hatt jentenavn i 4 år. Så ble det gutt :P måtte kjøpe navnebok etter oul. Fant vel navn rundt uke 30, men har ikke heeeelt bestemt oss enda :)

Jentenavn var bestemt før vi ble gravide, men her kommer det jo en gutt :P så vi står mellom 2 navn nå, så får vi se hva bebisen passer til :)

Ikke klart enda, 37+2 :-P

Vi hadde egentlig bestemt oss rundt uke 20, men det gikk dessverre ikke å bruke navnet. Det nye navnet kom vel et par uker etter det, så da blir vel svaret uke 22. Omtrent. :)

Enda ikke bestemt oss. Er 37+6 idag.

Gleder meg til å se alle navnene når folk begynner å skrive seg på fødelisten :) er så mange fine navn der ute :)

Vi har 3 guttenavn på lista, men venter med å velge til vi ser lillegutt, forhåpentligvis i løpet av de neste 3 ukene <3

Har fortsatt ikke bestemt oss. Har vel 15 navn på ei liste. Klarer ikke finne én favoritt. Er i uke 36+4 nå.
Sist hadde vi bestemt det i uke 23. Synes det skal bli fint å se jenta først denne gangen, og ikke fortelle alle hva navnet blir før baby er her.

I 7.mnd bestemte vi oss. (Med mindre vi skulle slumpe over et enda bedre forslag da naturligvis - noe vi ikke har gjort enda, hehe!)
Med førstemann var det omtrent på samme tida.

Egentlig kort tid etter OUL. Siden storebror har svigerfars navn som mellomnamn var vi litt "låst" til å bruke svigermors som mellomnamn om det ble jente, og da var det ikke mange alternativer som vi syntes passet :)

Har ingen navn foreløpig. Eldste fikk navn med en gang eg såg han, andre var to uker gammel! og jenta vår på veg heim. Så får se ;)

navnet var klart før vi ble gravide :)

Back
Topp