Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trodde jeg hadde 8-9 cm da jeg ankom jeg. Men hadde null Lav terskel.noHar heldigvis sluppet unna plager både nå, og tidligere.
Ellers har jeg jo kontaktet lege vedr. blodprøvesvar osv, men da ved allerede oppsatte legetimer.
Ved fødsel har jeg ikke dratt på føden før jeg har vært 8-9 cm, men det er noe annet igjen.
Man skal jo ikke ha smerter underveis i svangerskapet, så har man smerter tenker jeg at det er bedre å ringe en gang for mye, enn en gang for lite!
Man kjenner kroppen sin best selv, og vi har alle forskjellige smertegrenser!
Det er jo ganske intens med åpningsrier da, så ikke undervurder deg selv til å tro at du har så lav smerteterskel.Trodde jeg hadde 8-9 cm da jeg ankom jeg. Men hadde null Lav terskel.no
Så bra du skriver det Fikk første rie lille julaften 13.30, og reiste på sykehuset kvelden julaften. Trodde jeg var nesten i mål, men tok feilDet er jo ganske intens med åpningsrier da, så ikke undervurder deg selv til å tro at du har så lav smerteterskel.
Alle opplever fødsler forskjellig også!
For min del ble det styrtfødsel, så alt var veldig intens over kort tid. Men ville liksom ikke dra for tidlig.
Heldigvis rakk vi fram. Ti hi!
Men bra at man har lav terskel for å ta kontakt underveis i svangerskapet da, så kanskje man slipper uheldige konsekvenser som kanksje kunne oppstått om man ventet for lenge.
Lege og jordmor er jo der for å ta imot og ta vare på gravide og det ufødte barnet!