12+5
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det sies at når du er 15+0 så er du i 16.uke15 uker på vei i dag
Jeg synes dette svangerskapet går så fort i forhold til forrigeDet sies at når du er 15+0 så er du i 16.uke
Har aldri vært gravid før, men fy så fort tiden går, jaJeg synes dette svangerskapet går så fort i forhold til forrige
Med datteren min var formen så kjip,så da føltes det ut som jeg var gravid i 2 årHar aldri vært gravid før, men fy så fort tiden går, ja
Årh....Med datteren min var formen så kjip,så da føltes det ut som jeg var gravid i 2 år
16 uker i dag
Man er i uke 16 når man er 15+0, men bare 15 uker da man har 15 fullgåtte uker bak seg. ❤ At man er i 16. uke blir riktig å si og at man er i uke 16, men ikke 16 uker. Dette her er egentlig veldig forvirrende...Det sies at når du er 15+0 så er du i 16.uke
Ja, skjønner! Blir mer riktig å heller si 16. uke! Jeg jubler hver lørdag fordi da starter ny ukeMan er i uke 16 når man er 15+0, men bare 15 uker da man har 15 fullgåtte uker bak seg. ❤ At man er i 16. uke blir riktig å si og at man er i uke 16, men ikke 16 uker. Dette her er egentlig veldig forvirrende...
Samme her, bare hver torsdagJa, skjønner! Blir mer riktig å heller si 16. uke! Jeg jubler hver lørdag fordi da starter ny uke