Hvor langt på vei

34+0 ♥
 
34+1
 
34+1
 
He he :D Er alt på plass? :)
Overhode ikke! Håper mannen har fått satt opp stellekommoden i dag (jeg er på vakt, så har ikke full oversikt over hjemmet heller). I så fall er det det første som er klart. Men altså... Vi har jo vogn og bilstol og seng og bedside crib og klær og alt det der, men det er ikke der det skal være ;) Når stellebordet er klart, kan jeg begynne å se gjennom og vaske klær og legge dem på plass. Greit å ha noe å finne på i permisjonstiden også :p

Du har alt klart eller?
 
Overhode ikke! Håper mannen har fått satt opp stellekommoden i dag (jeg er på vakt, så har ikke full oversikt over hjemmet heller). I så fall er det det første som er klart. Men altså... Vi har jo vogn og bilstol og seng og bedside crib og klær og alt det der, men det er ikke der det skal være ;) Når stellebordet er klart, kan jeg begynne å se gjennom og vaske klær og legge dem på plass. Greit å ha noe å finne på i permisjonstiden også [emoji14]

Du har alt klart eller?
Skjønner godt hva du mener. Vi har jo stelleplass, som vi fortsatt bruker til storesøster. Men ting er langt ifra klart. Jeg har ingen kommode å putte klær i f.eks og rommet må pusses opp. Men vogn, vugge, klær og sengetøy og sånt har vi på plass :) Så jeg stresser ikke, det blir jeg bare deprimert av [emoji14] Fokuserer på at det ikke er krise om det rommet ikke er klart til han kommer, selv om jeg veldig gjerne vil ha det i orden. Jeg senket skuldrene betraktelig når vi fikk løst vognproblematikken, i den retningen jeg ville [emoji14] He he.. Vugga skal inn på rommet vårt når han kommer. Jeg tenker å ofre den ene kommoden min, må bare rydde ut av den med hard hånd.
 
Back
Topp