TrilleTrall
Blir kjent med forumet
5 +2 !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar! Hvordan regner du det da ut? Jeg er jo ikke 4+4 som er ut i fra første dag i siste mens. For IKM etter eggløsning (hvis IKM er 2 uker etter eggløsning) har jeg IKM nå til fredag (2. feb).Samme her, jeg har regnet fra EL. Så får det heller korrigeres på UL senere. Vil heller blir satt frem enn å bli satt mange dager tilbake
Tror jeg fant det ut Tror 3+4Samme her, jeg har regnet fra EL. Så får det heller korrigeres på UL senere. Vil heller blir satt frem enn å bli satt mange dager tilbake
Jeg brukte bare terminkalkulator og prøvde meg frem til jeg fant ca riktig befruktingsdato Aner ikke om det er riktig måte å gjøre det påTakk for svar! Hvordan regner du det da ut? Jeg er jo ikke 4+4 som er ut i fra første dag i siste mens. For IKM etter eggløsning (hvis IKM er 2 uker etter eggløsning) har jeg IKM nå til fredag (2. feb).
Enig! Jeg regner 2+0 ved eggløsning, 4+0 ved Ikm osvTror jeg fant det ut Tror 3+4
TakkEnig! Jeg regner 2+0 ved eggløsning, 4+0 ved Ikm osv
4+4 her og