Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk positiv el test 5/1 og hadde el 6/1. Jeg tempet3+4 eller 3+5Positiv EL test 6/1, da er 1 dpo 8/1? Er det sånn for deg også Cowgirl?
![]()
Vet du, jeg tørr ikke helt enda. Må prøve å holde forventningene nede litt til, selv om det er vanskelig. Men om ingen har gjort det innen jeg er på ultralyd i uke 7 og det går bra, såå kan jeg starteJeg er 3+6 i dag
Kanskje noen vil lage en Terminliste for Oktober? Skulle gjerne gjort det selv, men jeg er ikke så kjent med forumet enda![]()

Jeg liker fornuften din, tar meg selv i å bli veldig engasjert selv om det er veldig tidlig for meg også endaVet du, jeg tørr ikke helt enda. Må prøve å holde forventningene nede litt til, selv om det er vanskelig. Men om ingen har gjort det innen jeg er på ultralyd i uke 7 og det går bra, såå kan jeg starte![]()
Det er notert, da følger jeg med 
Blir veldig engasjert selv også, altså, skalikke late som noe annetJeg liker fornuften din, tar meg selv i å bli veldig engasjert selv om det er veldig tidlig for meg også endaDet er notert, da følger jeg med
![]()
Og sjansen er jo tross alt veldig mye større for at det går bra
Gratulerer

Tusen takk! Så skummelt og så fantastisk på en gangGratulerer![]()

Gratulerer!