Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk positiv el test 5/1 og hadde el 6/1. Jeg tempet noen får el samme dag som positiv el test, andre dagen etter og noen 2 dager etter3+4 eller 3+5 Positiv EL test 6/1, da er 1 dpo 8/1? Er det sånn for deg også Cowgirl?
Vet du, jeg tørr ikke helt enda. Må prøve å holde forventningene nede litt til, selv om det er vanskelig. Men om ingen har gjort det innen jeg er på ultralyd i uke 7 og det går bra, såå kan jeg starteJeg er 3+6 i dag
Kanskje noen vil lage en Terminliste for Oktober? Skulle gjerne gjort det selv, men jeg er ikke så kjent med forumet enda
Jeg liker fornuften din, tar meg selv i å bli veldig engasjert selv om det er veldig tidlig for meg også enda Det er notert, da følger jeg medVet du, jeg tørr ikke helt enda. Må prøve å holde forventningene nede litt til, selv om det er vanskelig. Men om ingen har gjort det innen jeg er på ultralyd i uke 7 og det går bra, såå kan jeg starte
Blir veldig engasjert selv også, altså, skalikke late som noe annet Og sjansen er jo tross alt veldig mye større for at det går braJeg liker fornuften din, tar meg selv i å bli veldig engasjert selv om det er veldig tidlig for meg også enda Det er notert, da følger jeg med
Gratulerer
Tusen takk! Så skummelt og så fantastisk på en gangGratulerer
Gratulerer!