Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Et lite spørsmål som kanskje passer her. Hvis dere for eksempel er 7+3 ville du da ha sagt at du er 7 uker på vei eller 8 uker på vei? Da tenker jeg hvis noen spør som ikke henger med på disse + dagene [emoji4]
Er ikke du egentlig i august da? [emoji4]9+1 [emoji4]
Jo, egentlig, men siden jeg ble satt frem ved ultralyden i uke 7 så tar jeg det ikke for god fisk [emoji13] De vokser i rykk og napp disse små der inne, og det er snakk om 2 mm på målingene som ble gjort. Det er ikke så mye som skal til for at de 2 mm er "feil" [emoji4] Så enn så lenge blir jeg her, men teller ut i fra den siste målingen sånn at jeg kan føle at jeg er lenger på vei enn hva jeg nødvendigvis er [emoji13]Er ikke du egentlig i august da? [emoji4]
Aha [emoji4]. Var ikke ment negativt altså. Bare nysgjerrig.Jo, egentlig, men siden jeg ble satt frem ved ultralyden i uke 7 så tar jeg det ikke for god fisk [emoji13] De vokser i rykk og napp disse små der inne, og det er snakk om 2 mm på målingene som ble gjort. Det er ikke så mye som skal til for at de 2 mm er "feil" [emoji4] Så enn så lenge blir jeg her, men teller ut i fra den siste målingen sånn at jeg kan føle at jeg er lenger på vei enn hva jeg nødvendigvis er [emoji13]
Jeg er egentlig også i august men er så usikker på termin ettersom jeg aldri fikk mensen før jeg fikk positiv test så jeg henger litt i begge forum enn så lenge. Foreløpig går jeg ut fra 29.august men det er bare omtrentlig.Er ikke du egentlig i august da? [emoji4]
Ja da kan du fort havne i september hvis du plutselig skulle gå over termin også [emoji4].Jeg er egentlig også i august men er så usikker på termin ettersom jeg aldri fikk mensen før jeg fikk positiv test så jeg henger litt i begge forum enn så lenge. Foreløpig går jeg ut fra 29.august men det er bare omtrentlig.