Hvor langt på vei er du?

5+0 idag[emoji173]️
 
c6c0f55f197c5c4ddf8a180726bfaf1c.png
 
4+6 i dag[emoji4]
 
Et lite spørsmål som kanskje passer her. Hvis dere for eksempel er 7+3 ville du da ha sagt at du er 7 uker på vei eller 8 uker på vei? Da tenker jeg hvis noen spør som ikke henger med på disse + dagene [emoji4]
 
Et lite spørsmål som kanskje passer her. Hvis dere for eksempel er 7+3 ville du da ha sagt at du er 7 uker på vei eller 8 uker på vei? Da tenker jeg hvis noen spør som ikke henger med på disse + dagene [emoji4]

Lurte på det samme å fikk til svar at du kan si du er 7 uker og 3 dager på vei, men du er i din 8. svangerskapsuke. Om det gir mening:hilarious:
Du har jo fullført 7 uker men begynt på din 8. uke :)
 
5+5
 
4+3
 
Er ikke du egentlig i august da? [emoji4]
Jo, egentlig, men siden jeg ble satt frem ved ultralyden i uke 7 så tar jeg det ikke for god fisk [emoji13] De vokser i rykk og napp disse små der inne, og det er snakk om 2 mm på målingene som ble gjort. Det er ikke så mye som skal til for at de 2 mm er "feil" [emoji4] Så enn så lenge blir jeg her, men teller ut i fra den siste målingen sånn at jeg kan føle at jeg er lenger på vei enn hva jeg nødvendigvis er [emoji13]
 
Jo, egentlig, men siden jeg ble satt frem ved ultralyden i uke 7 så tar jeg det ikke for god fisk [emoji13] De vokser i rykk og napp disse små der inne, og det er snakk om 2 mm på målingene som ble gjort. Det er ikke så mye som skal til for at de 2 mm er "feil" [emoji4] Så enn så lenge blir jeg her, men teller ut i fra den siste målingen sånn at jeg kan føle at jeg er lenger på vei enn hva jeg nødvendigvis er [emoji13]
Aha [emoji4]. Var ikke ment negativt altså. Bare nysgjerrig.
Er man akkurat mellom to mnd er det jo umulig å vite når de kommer også. Jeg var egentlig i slutten av august med førstemann, men gikk 6 dager over [emoji85].
 
4+4 :)
 
Er ikke du egentlig i august da? [emoji4]
Jeg er egentlig også i august men er så usikker på termin ettersom jeg aldri fikk mensen før jeg fikk positiv test så jeg henger litt i begge forum enn så lenge. Foreløpig går jeg ut fra 29.august men det er bare omtrentlig.
 
Jeg er egentlig også i august men er så usikker på termin ettersom jeg aldri fikk mensen før jeg fikk positiv test så jeg henger litt i begge forum enn så lenge. Foreløpig går jeg ut fra 29.august men det er bare omtrentlig.
Ja da kan du fort havne i september hvis du plutselig skulle gå over termin også [emoji4].
Blir spennende å høre hvilken termin du får på oul da[emoji4].
Jeg er også litt usikker på termin siden jeg aldri fikk mensen, men jeg er midt i september så jeg er ikke i tvil om måned hvertfall.
 
Back
Topp