Hvor langt på vei er du nå?

37+2, hadde siste dag på jobb idag! Rar følelse, men blir veldig godt å ta det med ro fremover. Hvor lenge det nå varer hehe.. Det slo meg idag at nå skal jeg liksom gå og vente på at et menneske skal bli klar til å komme ut av meg!? Altså, jeg var jo innforstått med det :hilarious:, men på en måte er det jo helt vilt :wideyed:

37+3, skulle egentlig starte permisjon i dag, men «må» innom jobb for et møte i morgen også, og har undervist studenter på zoom i dag. Jeg gleder meg til permisjon, men sliter med å legge fra meg jobben!

37 + 3 og i dag startet kontrakten med hjemmejordmora. Så skjer fødselen fra nå av og frem til noen dager ut i mars, så kan jeg potensielt føde hjemme :happy: Logget også ut av arbeidsgivers nettverk for siste gang på ett år, i går kveld, og en bug i systemet gjorde at permisjonen min først ble godkjent hos NAV på onsdag, men nå er det meste på plass! I dag kommer hjemmejordmora hjem til oss med fødekar og gjør en svangerskapskontroll :Heartred

37+5, første ordentlige permisjonsdag. Vet ikke helt hva jeg skal bruke dagen på, foruten at jeg skal gå hjem og sove en time til når eldstemann straks er levert på skolen!

Back
Topp