Hvor langt på vei er du idag ?

~Ønskebarn17&19

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Ja, hvor langt i svangerskapet er du idag ? Vi trenger en nedtellingstråd :happy:
 
Jeg tror selv jeg er 4+1, men venter på tlf ifra klinikken så spent på hva de regner.
 
Jeg er også 4+1 i dag ;) Du får svar på blodprøven i dag?
 
Jeg er også 4+1 i dag ;) Du får svar på blodprøven i dag?
Nei, tar ikke blodprøve. Men de ringer og hører om testen er positiv og gir meg termindato osv. Egget ble dyrket lenger denne gang så jeg er litt usikker på termin så blir spennende å høre.
 
Nei, tar ikke blodprøve. Men de ringer og hører om testen er positiv og gir meg termindato osv. Egget ble dyrket lenger denne gang så jeg er litt usikker på termin så blir spennende å høre.
Så spennende!! Tar de ikke blodprøve, bare hjemmetest? Vet du når omtrent de ringer da? Hold oss oppdatert!!
 
Så spennende!! Tar de ikke blodprøve, bare hjemmetest? Vet du når omtrent de ringer da? Hold oss oppdatert!!
De pleier ringe ifra morgenen av, så venter egentlig veldig nå :p er blitt syk så ønsker e hvil :p Nei, bare hjemmetest ;) men får ta hcg hos legen min om jeg ønsker det
 
De pleier ringe ifra morgenen av, så venter egentlig veldig nå :p er blitt syk så ønsker e hvil :p Nei, bare hjemmetest ;) men får ta hcg hos legen min om jeg ønsker det
Så innmari spennende! Da må du gi beskjed så fort de har ringt! Spennende når du får TUL og hvilken termin de gir deg ;)
 
Så innmari spennende! Da må du gi beskjed så fort de har ringt! Spennende når du får TUL og hvilken termin de gir deg ;)
Ja, veldig:D Jeg bestiller TUL hos lokal gyn (men de må sende papirene)
Du fikk rett før jul? Håper og å rekke det.:)
 
Ja, veldig:D Jeg bestiller TUL hos lokal gyn (men de må sende papirene)
Du fikk rett før jul? Håper og å rekke det.:)
Ja, fikk 20.12. Egentlig kunne jeg tenke meg litt senere, for da er det litt mer å se. Men er jo selvfølgelig veldig stas å få sett før jul <3
 
Tok den første testen i dag, som viste 2-3 uker :Heartred 4+3, så da melder jeg meg inn her :love017
 
4+3 sier appen. Så redd for å miste tidlig at jeg har bedt om å få blodprøver for å sjekke stigningen
 
Ja, fikk 20.12. Egentlig kunne jeg tenke meg litt senere, for da er det litt mer å se. Men er jo selvfølgelig veldig stas å få sett før jul <3
Ja, klart det er stas å se før jul!
 
Jeg ble satt tilbake til 4+0 men regner med at gyn endrer tilbake til 4+1 om 3 uker.
 
Back
Topp