Hvor langt på vei er du idag ?

6+1

8+0. Den tiden hvor de fleste SA/MA skjer. :sorry:
Forrige gang tenkte jeg at "alt går bra så lenge jeg ikke blør". Men en venninne hadde nylig en MA i omtrent denne uken. Kjenner jeg er hakket mer engstelig nå.

8+4 :)

Forrige gang tenkte jeg at "alt går bra så lenge jeg ikke blør". Men en venninne hadde nylig en MA i omtrent denne uken. Kjenner jeg er hakket mer engstelig nå.
Det skjønner jeg.. for min del er uke 9 den verste uken.. da mistet min venninne flere ganger.. men jeg mistet i uke 6 sist så føler meg mer trygg nå i uke 8, men.. det jeg prøver å si er at jeg forstår bekymringen din.

Skjønner godt at du er urolig! Det trur jeg vi alle kjenner på i større eller mindre grad! Men de aller fleste sa/ma skjer tidligere - men etter uke 8 går sannsynligheten for SA betraktelig ned :happy: Dette skriver jeg ikke for å være frk pirk - men fordi man er kommet langt når man er kommet til uke 8 :happy: :Heartred Statistisk sett er det jo nå veldig gode odds for at baby blir med heelt til fødestuen :Heartred

8+0 :love7

Back
Topp