Hvor langt på vei er du idag?

4+4 her☀2-3uker gravid på digital test. Altså, når kan jeg tidligst vente å se noe på tul? Gidder ikke og dra for tidlig, men pga fare for XU bør jeg få bekreftet at spiren sitter på rett side av livlor
 
5+5:dance008
 
5+1
 
Sannelig ikke sikker :rolleyes:

Dagene mine bare flyr avgårde, og plutselig kom jeg til å tenke på at det var lenge siden mens :wideyed: Jeg har altså ikke kontroll på når jeg helt sikkert skulle hatt mens. Men jeg vet hvilken dag jeg hadde sex (haha), for mannen reiser så det blir ikke så ofte og heller da ikke vanskelig og se tilbake på. Hvordan ville dere løst dette? Vil jeg få TUL tro ? :oops:
 
Sannelig ikke sikker :rolleyes:

Dagene mine bare flyr avgårde, og plutselig kom jeg til å tenke på at det var lenge siden mens :wideyed: Jeg har altså ikke kontroll på når jeg helt sikkert skulle hatt mens. Men jeg vet hvilken dag jeg hadde sex (haha), for mannen reiser så det blir ikke så ofte og heller da ikke vanskelig og se tilbake på. Hvordan ville dere løst dette? Vil jeg få TUL tro ? :oops:

Da er vi i damme situasjon :) jeg fikk henvisning til tidlig ul fra legen men ikke fått dato enda :) så venter nå i spenning da [emoji23]
 
Back
Topp