Hvor langt på vei er du i dag? ♥️

38+2. Tror vannet har gått, for det renner som fy!
Så dette kan jo bli en spennede dag (eller to, kanskje tre) :p

Bor heldigvis så nært sykehuset at jeg kan vente på rier før vi drar nedover for sjekk (har ringt). Pakker litt fødebag imens vannet får tømt seg mer, så kan jeg heller prøve å legge meg igjen etterpå :p

Sambo har sovet så lite at han sover enda. Orker ikke vekke han for å stresse...han trenger vel den søvnen han kan få nå :D
 
38+2. Tror vannet har gått, for det renner som fy!
Så dette kan jo bli en spennede dag (eller to, kanskje tre) :p

Bor heldigvis så nært sykehuset at jeg kan vente på rier før vi drar nedover for sjekk (har ringt). Pakker litt fødebag imens vannet får tømt seg mer, så kan jeg heller prøve å legge meg igjen etterpå :p

Sambo har sovet så lite at han sover enda. Orker ikke vekke han for å stresse...han trenger vel den søvnen han kan få nå :D


Spennende! Lykke til! ❤️
 
40+0!
Tre dager til jeg drar til sykehuset, så jeg krysser fingrene for at han holder seg inne noen dager til!
 
38+1
 
Omg, endelig nådd de magiske 37 uker! :hello2
Nå kan lille komme når som helst, og hadde ikke gjort noe hvis hun kom litt før termin for nå lengter vi sååå etter masse babykos med lille Emily :Heartpink
 
38+2
Bare 6 dager igjen til jeg er like langt som jeg var da nummer 2 ble født (og 11 dager til nr 3, og 16 dager til nummer 1). Driiiitspennende. Jeg har null tegn til modning denne gangen heller, men plutselig smeller det :nailbiting:
 
38+2. Tror vannet har gått, for det renner som fy!
Så dette kan jo bli en spennede dag (eller to, kanskje tre) :p

Bor heldigvis så nært sykehuset at jeg kan vente på rier før vi drar nedover for sjekk (har ringt). Pakker litt fødebag imens vannet får tømt seg mer, så kan jeg heller prøve å legge meg igjen etterpå :p

Sambo har sovet så lite at han sover enda. Orker ikke vekke han for å stresse...han trenger vel den søvnen han kan få nå :D

Har det gått greit med deg?:love7
 
40+0 - nå, altså .... nå vil jeg ikke gå lengre :/
 
Back
Topp