Hvor langt på vei er dere ?

har igjen litt over 11 uker.... hmmmm, er jo ikke så lenge igjen da... det har jeg ikke akkurat tenkt så mye på før nå..... hjelp[:D]

8 dager igjen!!!! [:D]

litt dumt å slenge seg på her men jeg er 8+2 hehe  så det er veldig lenge igjen føler jeg men men

Lykke til til dere som snart skal føde

klem

ej e 28 veke å 1 dag på vej hehe... tickeren e litt fejl

Termin 28 august!

Ei go stund igjæn her å.. Tia går vel fortar ætterkvart..[&o]

Har foreløpig termin 29.september jeg...lenge igjen da gitt!!

M

ORIGINAL: Jente i vente ?

Har selv 69 dager igjen il min termin den 10. juli.

Hva med dere?

Snart nådd 30 uker, samme klubb som du burde medle deg inn i[:)]

har termin den 28. september[:D]

jeg har 79 dager igjen [:D]

24 dager igjen..

har en lang vei igjen jeg også! Men jeg gleder meg til jeg passerer 6 uker. Er liksom en magisk grense for meg, da jeg har mistet 2 ganger. en gang når jeg var 5+4 og en gang når jeg var 6 uker på vei, så når jeg er 6+1 har jeg kommet over den grensa.... vet at det kan skje mye etter at jeg har rundet 6 uker, men jeg føler liksom at jeg ikke tørr å tro på noe før den tid...
Håper virkelig at dette svangerskapet går bra denne gangen. Har en god følelse denne gangen for de 2 andre gangene har ikke ikke merka noen ting, har ikke en gang vist om svangerskapet før 2 dager før det har gått galt...og denne gangen har jeg vist om det siden jeg var 3+2 uker, og jeg merker godt at jeg er gravid selv om det er litt uvirkelig...

30 uker i dag[:D][:D][:D]

Jeg er 40+2 uker i dag[>:] Altså to dager på overtid[:'(]

Jeg har akkurat 3 uker igjen til termin 24.mai,menstermin om 2 uker.........[:)]

Er 16+3, har termin 17 okt.

Back
Topp