Hvor langt på vei er dere ?

Mamma23 & Jentene

Andre møte med forumet
Har selv 69 dager igjen til min termin den 10. juli.

Hva med dere?

Må skrive deg opp i juliklubben da.
Har termin 14 juli.

Har gitt beskjed til Chello i terminklubben for juli damer[;)]

ORIGINAL: Lille Bea

5.dagen på overtid her[:'(] 41 uker på vei. Tiden går saaaaakte nå ja[;)]

Hehe.. skjønner din frustrasjon! Gikk 9 dager over med min datter! Trodde aldri jeg skulle få se babyen min jeg gitt! Trodde alt håpet var ute ;-) ...

ORIGINAL: Lille Bea

Begynner å lure på om jeg lider av innbilt svangerskap??!! Eller altfor mye luft i magen??? He he[:D]

Ja, eller så har det bare blitt litt for mage øl på deg.. *knis*

4 dager til mensen termin, og 1 uke til ul termin....

26 dager til UL terminen, og 18 dager til mensterminen! Håper ho kommer snart!![:)]

1 dag igjen men det virker ikke som om at hun har tenkt å komme ut til i morgen heller[:@] vente vente vente skal til jordmor i morgen mulig jeg blir satt i gang torsdag eller fredag....

75 dager igjen!

Hei hei... jeg har no ei god stund igjenn ja... Termin rundt 13-15 oktober... Men samtidig så syns jeg ukene går fort... (men har jo tre barn i tillegg å ta meg av, så...hehe)

Lykke til til dere alle sammen som har termin rundt disse dager, og til dere som går på overtid... Det er kjiiipe og laaaange dager... Håper di er over snart for dere!!! [;)]

32+5 dager..
53 dager igjen til termin[:D]

Oj, her er det mange "sprekkeferdige" damer. Det er dessverre veeeeldig lenge til det blir min tur. Men det går jo fremover selv om det går sakte. Mye å glede seg til av små og store milepæler da. Lykke til dere som er rundt termin!

Er 35+3 i dag. Har 34 dager igjen!

Er akkurat 29 uker i dag [:)]

jeg er 19+2 i dag, så om fem dager er jeg halvveis - jippi!! I dag er det nøyaktig 21 uker igjen til termin.

[:)]Tja,jeg er 10 dager på overtid..... Min eneste trøst er at jeg ikke er nesehorn! De er gravide i 18 mnt....[8|]
Ellers synes jeg godt at han kan komme ut nå![:D]

ORIGINAL: Jente i vente ?

Har selv 69 dager igjen til min termin den 10. juli.

Hva med dere?

Har termin på samme dag vi da..
Å det er 67 dager igjen..[:D]

Det er vel sikkert 68 Daher til terminen her som er den 9. Juli... [:D]

Eller 66 Dager er det visst.... [:D]

Back
Topp