Hvor langt kan 2-åringen telle?

Jente 2 år og 10 mnd. Teller til 13 :) Det har hun allerede gjort noen mnd'er.

Min jente kan telle til TO. Det er akkurat så mange skiver hun vil ha til frokost, så det er perfekt.

Hun er 19 mnd og teller til 3 uten hjelp

Teller til 7 med hjelp :-) så ikke fullt så langt kommet her!

Så langt kan hun kun tlle til 3, hun er 21 mnd.

Jente 2,5 år teller til 12 (hopper av og til over 3 :) ). Da hun var 2 kunne hun telle til 10, men sjelden feilfritt.

Telte ikke så mye når hun var to, kunne med hjelp telle til 10 men da gjerne på litt forskjellig språk, nå er hun flinkere til å holde seg til et språk og begynt å si tallene mye bedre (3 1/2 år)

Kan telle til ti, blir to i februar :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Min blir to i februar og kan ikke telle i det hele tatt :p

Wow! Imponert! Min er 16 mnd og kan ikke telle i det hele tatt :p Han sier tjæ. Når jeg sier 1, 2
da. Om det teller. Haha

Det er en god start! :) Var sånn her også, sa te da jeg sa en to, men så plutselig sa han en to tre og teller ;) Men de utvikler seg i rykk og napp. Min kan f.eks ikke gå :p Alle har sine styrker, og det er jo fint :)

Liten oppdatering. Plutselig eksploderte tellinga her. Fra å kunne telle til 2, kan hun nå (med litt hjelp) telle til 20!

Men dette er nok individuelt og ikke noe indikator på hvor smarte barna våre kommer til å bli når de blir voksne :)

12-13 uten noe hjelp plukket d opp selv tydeligvis, vibhar ikkje vært noe flink å øve på telling,ikkje går han i bhg heller #stoltmamma haha

Back
Topp