Hvor langt kan 2-åringen telle?

Er akkurat 2 år men har den siste mnd klart å telle feilfritt fra 1-12 uten hjelp, det eneste er at han står og teller med hendene for øynene som om han leker gjemsel.

2 år 2 mnd, gutt, klarer til 20 hvis han konsentrerer seg. Som oftest har han ikkje tid lenger enn til 10. :)

Han teller til 12:) det har han gjort ganske lenge. Vi har ikke prøvd i det siste å lære han videre oppover:p

Da han var 2 år telte han til 20 og kunne alle bokstavene. Nå er han 5 år og 9 mnd og kan telle til 100. Nettopp lært at det ikke heter 4010 når han skal telle 50 ;)

Da jenta mi var 2 kunne hun vel telle til 15, så ble det litt usikkert men kunne si tallene til 20. :)

Husker spesielt godt i begynnelsen "1,2,3,4,5,6,7,8,9,10, ellve, tolv, tretten, fjorten og fjerten!!" :D

27 mnd jente teller til 10. Blander ofte tallene men konsentrerer hun seg gjør hun det riktig :)

Imponert over tellingen til ungene deres. Jeg husker ikke hvor langt mine talte da de var to, men jeg vet lillesøster kunne telle til 14 da hun var på fireårskontroll (de skulle telle noe på et bilde der, og der er 14. Akkurat så langt som hun kunne)

Til 10 når han var litt over året, blir 3 neste uke og vi øver lengre opp, så om vi sier først sier han det samme:)

Husker ikke helt. men han kunne telle til 100 med litt hjelp før han var 3.

Back
Topp