Hvor langt har dere til sykehus?

Ca. 20 - 25 minutter

enten 2 1/2 3-t time i ambulanse og ferge på 30 min
seller ca. 25-30 min med seaking

Værste er om det er dårlig vær og seakingen ikke fly, for da går ikke ferga heller :P
Eller midt på natta, for da må ferga bestilles (siden den ikke går på natta) eller om man blir stående og vente på ferga, eller om seakingen er ute på oppdrag :P

Men vi får heldigvis følge av jm i ambulansen da :) sist gang så tok fødselen 9t, og hvis den halveres denne gangen, slik som jm tror, så må man dra inn med en gang man kjenner første "rie", og det er ikke alltid like lett å avgjøre :P
Men ser for meg at siden de har sluttet med lystgass på sykehuset, så har det ikke så mye å si om d skjer i ambulansen heller for min del :P hehe

Wow, litt av ei reiseruta... Me satse på fint vær i august, og at du rekke fram i tide.. Jeg har litt panikk for å føde i ambulansen, det orker jeg ikke.

Bor du på vestlandet?? Pleier å vær sånt med ferjer og drit og lort der borte.. ;)

Wow, litt av ei reiseruta... Me satse på fint vær i august, og at du rekke fram i tide.. Jeg har litt panikk for å føde i ambulansen, det orker jeg ikke.

Bor du på vestlandet?? Pleier å vær sånt med ferjer og drit og lort der borte.. ;)

Det lurte jeg også på ;)
Vet det er flere i nærheten her som må reise hit for å føde... :)

Tar mellom 5 -10 minutter med bil :)

Bor heldigvis bare et kvarter unna :-)

25 min tror jeg men hadde det vært fødeavd her i byn hadde det tatt 2 min..

bor helt uti havgapet ja, men i midt-norge :) er veeldig glad for at jeg ikke har termin på vinterstid :P hehe, for da er veiene noe dritt å kjøre på, og enda større sjangs for innstilling av ferger ol.. men har den "sikkerheten" med at vi kan velge 2 forskjellige ruter da, begge innebærer ferge, men som regel kan den ene gå når den andre ikke kan pga vindretninger ol ;)

Ca. 50 minutter. Men jeg har valgt sykehus lengst unna, hadde jeg tatt det nærmeste hadde det vært ca. 30:-) hadde sykehuset her i byen hatt føde hadde det gått på 5-10 minutter:-p

15 min med bil ,motorveien hele veien,så kan nok også gå fortere:)

bor helt uti havgapet ja, men i midt-norge :) er veeldig glad for at jeg ikke har termin på vinterstid :p hehe, for da er veiene noe dritt å kjøre på, og enda større sjangs for innstilling av ferger ol.. men har den "sikkerheten" med at vi kan velge 2 forskjellige ruter da, begge innebærer ferge, men som regel kan den ene gå når den andre ikke kan pga vindretninger ol ;)

Her var det et kriteritum at skulle det bli en baby, skulle det ikke bli vinterbaby nettopp pga drittveier.. Vest-Telemark er ikke kjent for fine veier ;)

Ca en time, kommer litt an på trafikken. I verste fall kan det ta timer, men da Sambo bare kjøre på kollektivfeltet, har ikke lyst å føde i bilen og siden det er nr 4 kan det gå ganske kjapt...

Back
Topp