Hvor langt har dere til sykehus?

5 minutter :)

Sommeren 2009 da jeg skulle få førstemann reiste jeg mange turer frem og tilbake da jeg ble igangsatt da tok det 25 min hver tur. Nå er det vel en og annen omgjøring av veien siden da, men regner med at det er der om kring nå også ;)

Det er vel ca 5 mil inn til sykehuset, men det går temmelig radig inn. Hvis jeg derimot føder midt i rushen om morran, så kan det ta et par timer inn...

Ikke lange turen. 10-15 min.

haha, meg og beregning av tid.. men kanskje 10-15 minutt? :p ikke lange turen i alle fall.. men husker den føltes ganske lang sist gang likevell :)

25-30 min :)

Sent from my HTC Desire HD A9191

Tar ikke mer enn 10min :)

11 mil, ca 1 1/2t i bil.

15 min i sea kingen ;) Spøker med mannen at vi går på hytta omkring termin, så slipper jeg å ta ambulanse med rier ;P

Den første ble jeg i gangsatt med. Den andre startet av seg selv men jeg kjente kun ubehag... ikke rier... det var nok rier, men ikke vonde... når det ble vondt var vi heldigvis på sykehuset og ungen kom jo ca 50min etter... så hadde ikke rukket sykehuset

Er vel ca 15-20 min.

1,5 time ca... er litt spent, da d tok4 timer fra jeg våkna til jeg hadde gutten i armene sist... så går d fortere denne gang, så rekker jeg jo ikke frem...

ca 2 timer med bil, 25min med ferge og 30min(lengre om masse trafikk) med bil igjen.. gikk fortere med ambulansen da :)

Back
Topp