Hvor langt har dere kommet?

Har snart alt som trengs. Mangler litt stelleprodukter og sånt.
I desember skal jeg kose meg med å vaske babyklær og gjøre siste finnish :D gleder meg :D desember og jula blir koselig :D
Glad det er det som er på slutten av svangerskapet, for da vil det ikke bli så kjedelig. For elsker jula :D
Nå kan jeg forberede både til jul og baby, og da jeg bare går hjemme får jeg masse tid til det :D

Mangler å innrede rommet hans, sette sammen sprinkelsenga og sånne ting. Vaske klær og legge det på plass. Alt av innkjøp til starten er gjort, mangler bare stelleprodukter og det tenkte jeg å kjøpe i desember. Ellers mangler vi tripptrapp stol, babygym, bæresele og sånne ting, men det er ikke noe hast så det blir tatt nå etterhvert :)

Føler jeg har ting under kontroll hvertfall :P

Vi har endel klær som vi fikk brukt, og vi har også kjøpt noe nytt. Og vi har kjøpt barnevogn. Ellers er ingenting annet klart :-)

Jeg tenkte å ta å ordne alt vi mangler i desember. Har ikke tid til det nå og så har vi ikke fått leiligheten sammen ennå, jeg blir så stressa av å tenke at jeg burde ditt og burde datt osv. Så nå har jeg bestemt meg for å ikke stresse med det til jeg kan..

Uke 28 her og har omtrent ikke kommet i gang! o_O

Har kun kjøpt 4 bodyer og noen sokker.
Har bestilt en pakke med diverse småsaker og stelleprodukter på nett som jeg venter på, men ellers tar vi det ganske kuli.

Frika litt ut da jeg plutselig så at det bare er 90 dager igjen i dag!:wideyed:

Mangler madrass til sprinkelseng og vugge. Og badebalje. Babygym ☺ ellers smådill,flasker smokk osv.

Vi har kjøpt vogn og pose til å ha i vognen. Har også noen fått noen ullbodyer i div størrelser. Ellers mangler vi alt annet.

Har laget meg babynest, og fikk en ulldress som hentesett i går av svigers. Ellers ikke gjort så mye. Har det meste fra eldstemann, så stresser ikke.

Har bestilt sprinkelseng og stellebord, har kjøpt babynest, babygym, vognpose, myk matte til gulvet, ammeinnlegg i ull, noen ammeinnlegg i bomull (kjøpt på etsy) og noe klær.
Mangler vogn!
Usikker på om vi skal ha babycall, venter med det, ammepute (har bb hug me) og brystpumpe til ungen er her tror jeg. Med mindre jeg ramler over et godt tilbud :)
hvis sprinkelsenga ikke får plass på rommet vårt lurer jeg også på å kjøpe en Chicco next 2 me, men må vente til senga kommer for å teste.
Ellers må vi kvitte oss med litt ting som står på det som enn så lenge er gjesterommet..
jeg venter også til litt nærmere fødselen før jeg kjøper flere amme bh'er. Har et par nå (kjøpte fordi jeg 'vokste' ut av alle mine vanlige bh'er så raskt), men de begynner alt å bli trange.. hjeeeelp!

Har ikke gjort noe enda :eek: Men har det meste fra storesøster, så må bare finne det frem og vaske det :)

Mangler en dunpose til bilstolen/vognbagen. Og å pakke fødebaggen:) kanskje tidlig enda? Men har veldig lyst å ha den ferdig.. ;)

Har handlet inn en del av det vi trenger, men har ikke tenkt til å begynne å dette sammen seng eller vaske klær og slikt før på en stund enda :) trenger ikke å ha tingene stående klare i flere mnd før ungen er her ;)

Kjenner også på at det hadde vert gøy å hatt den ferdig! Har notert ned pakkeliste vertfall :) men ja, gjerne litt tidlig :)
Pakkeliste hjelper da! Så er det bare å pakke ned når det nermer seg;) det var lurt, det skal jeg gjøre i morgen. Forrige gang jeg skulle føde forsto jeg faktisk ikke at magen kom til å forsvinne. Måtte dra hjem fra føden med bukse som ville falle ned på knærne, og jakka til mannen fordi det var den jeg var vant til å bruke:p det skal ikke skje denne gangen. Vil dra hjem i klær som passer!;)

Pakkeliste hjelper da! Så er det bare å pakke ned når det nermer seg;) det var lurt, det skal jeg gjøre i morgen. Forrige gang jeg skulle føde forsto jeg faktisk ikke at magen kom til å forsvinne. Måtte dra hjem fra føden med bukse som ville falle ned på knærne, og jakka til mannen fordi det var den jeg var vant til å bruke:p det skal ikke skje denne gangen. Vil dra hjem i klær som passer!;)

*ler* det kunne jeg gjort jeg og om du ikke hadde sagt noe om det første gang for meg..

Her har vi ikke ordnet så mye, fikk ikke vite sikkert at det var jente før for to dager siden, men NÅ merker jeg det klør i fingrene etter å ordne alt! men vi har seng, madrass, stellematte, vogn, stelleveske og vugge :) bestemor har strikket en kjempefin kjørepose, og så har mamma en voksipose som lillesøsteren min brukte som jeg skal få, usikker på om jeg bør kjøpe en annen i tillegg? Folk sier at klær får man så mye av at det bør man vente med.. så blir nok lite klesshopping, ikke lenge til jul heller så :) men har som mål å være ferdig med det medte i begynnelsen av desember, da er det 1 mnd til termin :)

Vi pusser opp huset vårt så akkurat nå er det ikke vegger eller gulv på rommet til bebisen, og badet eksisterer ikke :P
Kjenner jeg er liiiiitt stressa!!
Men alt skal være ferdig 5/12.
Vi har alt vi trenger av klær, men ikke noe utstyr enda.. har skrevet liste over alt vi skal ha, men føler det blir så dumt å kjøpe inn masse nå når huset er som det er.
Tenker at november blir den store handlemnd hos oss :P

Jeg mangler kjempemye enda, men føler hver gang jeg kjøper noe så er det noen som kommer med pekefingeren å sier "Ikke kjøp alt selv da, du aner ikke hvor mye du får" Men herregud da jeg gidder ikke å avvente for å sjekke om jeg får ting til jeg er høygravid og kanskje på ut å shoppe i julerushet/januarsalget da!
Da kan heller folk(svigers, besteforeldre på svigersiden osv) si hva de har tenkt til å kjøpe eller spleise på, så slipper jeg å få dobbelt opp..
Mulig det er hormoner som snakker, men jeg blir skikkelig forbanna når folk ikke har evnen til å planlegge!
Jeg liker å ha alt på stell, og godt planlagt.

Back
Topp