Utslått av omgangssyke i denne heten- så null, nada, niks. Synes synd på meg selv gjør jeg også. [emoji30]
Huff, god bedring. Det hørtes rett og slett helt jævlig ut spesielt i denne varmen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Utslått av omgangssyke i denne heten- så null, nada, niks. Synes synd på meg selv gjør jeg også. [emoji30]
Huff, god bedring. Det hørtes rett og slett helt jævlig ut spesielt i denne varmen
Masse god bedring og bøttevis med sympati!!!Takk. Helt jævlig er en god beskrivelse. Feber også, og en baby som våkner hele tiden pga varmen. [emoji30]
Masse god bedring og bøttevis med sympati!!!
Lørdag: 13 000 skritt / 8,5 km
Åh, jeg beklager virkelig at jeg har svart i denne tråden [emoji20] Jeg hører til i prøverforumet, og er litt dårlig på å sjekke hvor hver enkelt tråd hører hjemme. Skal bli flinkere heretter, og håper dere kan tilgi meg [emoji173]️
Åh, jeg beklager virkelig at jeg har svart i denne tråden [emoji20] Jeg hører til i prøverforumet, og er litt dårlig på å sjekke hvor hver enkelt tråd hører hjemme. Skal bli flinkere heretter, og håper dere kan tilgi meg [emoji173]️
Hmmm... 3.5...2.9 km i går, men denne uken skal bli bedre!