Hvor langt er

slanker

Glad i forumet
Ungene kommet i utviklingene, rulling,kryping og sitter?

Mi er veldig "lat" hun ruller og vil gjerne frem, men kommer seg ikke av flekken[:D] (hun gidder ikke å prøv så mye , blir fort lei)

Idag dro han seg over golvet, og rett til peisen. Så gleder meg over at det nærmer seg vår, og vi kan slutte å fyre! [;)][;)]
Han sitter selv, begynt å holde flaska selv, står på alle fire (praktisk talt reiser seg opp på tå,hihi)
Men det søteste syns eg er å se hvor mye "menneske" han er blitt. Er han skeptiske til folk, så gjemmer han seg i genseren min og tviholder meg i armen. Litt søtt syns eg[:D] blitt så store gutt!!

her går det unna, ruller i full fart over gulvet begge veier, ruller som en ball bortover[:D] Sitter selv uten støtte, det har hun kunnet i 1 mnd no. Men setter seg ikke opp selv. No siste uken er hun begynt "militær" åling bortover og i en kjempe fart om det er noe hun bare MÅ ha tak i[:)] Hun setter bena under seg i krype stilling men ikke opp på strake armer så da kommer hun ikke langt. Hun står som en prest på fanget, er veldig sterk i bena.Hun klapper og viser hvor stor hun er på kommando[:D] Gooo jenta mi det![:D] hun er begynt å bli redd enkelte folk og redd om det er masse folk samlet, da er det bare mamma hun vil være hos, ikke engang pappa duger[:)]

Ruller alle veier, sitter seg opp selv (som regel på kne) Reiser seg alle steder.. Kan også gå hvis han har noe å skubbe foran seg, som f.eks tv-stolen til storesøster..  Elsker å holde i fingrene mine for å gå litt rundt.. 

Nei her går det tregt gitt! Hehe. Hun kan ligge i en evighet på magen og titte, men ikke snakk om at hu gidder å rulle eller noe sånt [;)]
Hvis jeg legger en leke litt utenfor hennes rekkevidde så er det nesten så hu bruker tankekraft for å få tak i den. Og det funker jo! For når hu har surva lenge nok så gir jeg henne leka [8D]

Edit; I dag klarte hun å velte seg fra magen til ryggen. Hipp hurra! Hehe.

ORIGINAL: BølleBella

Nei her går det tregt gitt! Hehe. Hun kan ligge i en evighet på magen og titte, men ikke snakk om at hu gidder å rulle eller noe sånt [;)]
Hvis jeg legger en leke litt utenfor hennes rekkevidde så er det nesten så hu bruker tankekraft for å få tak i den. Og det funker jo! For når hu har surva lenge nok så gir jeg henne leka [8D]

Hi hi tankekraft! Kjenner den der igjen ja!
Alva ruller og triller og skubber seg rundt seg selv, men hun klarer ikke å komme
seg den retning hun vil så da løfter hun opp begge armene og spreller med beina og "er fallskjermjeger" mens hun håper på at leka skal komme hoppende.

Ellers er det dårlig med sitting og kryping og oppreising.
MEN hun har utviklet en utrolig stor trang til å lage lyder! Her bables det dagen lang
og nå går det mest i dadadadadadadadada i forskjellige toner [:D]

her er det masse på en gang :P
han reiser seg, går med trille helt selv (begrenset hvor lenge altså)
han ålerseg å kryper av å til når han gidder (går fortere å åle seg her på parketen, men på teppe kryper han)
han er ikke redd for noe å prøver uten å tenke (skummelt)
så må ha øynene mine på han hele tiden når han er våken..

men min mor fortalte meg i går at jeg å var slik.. jeg klarter over alt da jeg var 9 måneder å løp som en gal.. eide ikke fare for noe så jeg slo meg mye jeg å.. min mor mener hun ser det samme i prinsen min så hun mener han kommer til å gå selv innen 2 måneder..
håper for all det ikke det :P

edit: han vasker også hendene å ansikte selv (blir ikke like rent som når jeg gjør det da, men blir nogen lunde rent xD )

Kråler framover, får seg dit han vil, rulle begge veie :) Men ikke oppå alle 4 eller sitter ennå.

Back
Topp