Hvor langt er jeg?

Angelise

Elsker forumet
I går og i dag har jeg testet positivt på bt, men det jeg syns er vanskelig hvor langt jeg er på vei.

Info:
første dag i siste mens: 03.oktober
Blendahvit test 31.oktober, så kosen som var 1,5/2uker før dette hadde ikke noe å si.
Mannen kom hjem fra guttetur 27.oktober og ble humping natt til 28.oktober og 29.oktober og kanskje 30.oktober også. (koste oss bare for vi ville, ikke pga noe prøve å lage baby :p )

Så min første positive i går 9.november og ny i dag 10.november.

Er det noen som kan komme med innspill på hvor langt jeg kan være på vei?

Har vært å tatt blodprøve i dag og får svar på den senest torsdag håper jeg, og vil, uansett hva den viser, ta en ny for å sammenligne!

Så hva tror dere?

Øverste er test fra i går og nederstwi dag tidlig. Øverste her er jo mer tørr også...

Vedlegg

• 1415647136959.jpg
    1415647136959.jpg
    34,2 KB · Visninger: 34
Så lang tid siden forrige mens var er du på vei. Har ikke noe med når du hadde sex å gjøre ;-)
Hehe, jo det skjønner jeg på en måte, men er jo dette med sykluser da... når el har vært aner jeg ikke.

Har du ikke hatt mensen siden 3 okt??
Ikke mens siden 3.okt nei, og da blødde jeg i 6 dager.

Vil bare skru tiden frem så lenge den holder seg der til ul hvor vi kan få høre hjertet for å roe meg..

Utfra menstermin så er du jo 5 uker eller noe, men utfra humping og tester så gjetter jeg på slutten av uke 3. De er veldig like mine. Jeg er 3+5 eller noe..

31 okt var du jo akkurat fire uker på vei. Ikke alle som får pos test så tidlig. Testet du mellom 31 okt og 9 nov?

31 okt var du jo akkurat fire uker på vei. Ikke alle som får pos test så tidlig. Testet du mellom 31 okt og 9 nov?
Testet ikke mellom der nei, for ganske sikker på tr skulle bli like sen som sist... :p

Utfra menstermin så er du jo 5 uker eller noe, men utfra humping og tester så gjetter jeg på slutten av uke 3. De er veldig like mine. Jeg er 3+5 eller noe..
Er det jeg også tenker mest på, og passer også med at bt ikke er ekstremt klare :p
Mannen får penger i morgen så kan være jeg skaffer em cbd til onsdag morgen for å få litt mer klarhet... :)

Med tanke på humpingen så tror jeg mer på sein el med tanke på lengre sykluser enn 28. Men legen går utifra menstermin, så justerer de på ul.

Med tanke på humpingen så tror jeg mer på sein el med tanke på lengre sykluser enn 28. Men legen går utifra menstermin, så justerer de på ul.
ja okey. Syklus var rar pga en sa før det, så måtte da vente 6 uker.
Men foreløpig går jeg selv ut fra rundt uke 3 nå da selvom legen vil regne ut i fra mens, så får vi se hva det egentlig er,,,, var den tålmodigheten da :p

Back
Topp