Hvor langt er jeg på vei?

m0lly

Flørter med forumet
Hei alle sammen!
Melder meg inn her, med 6 positive tester! :-D
Har ei datter på 2 år og 9 måneder fra før av :) Så nå blir jeg visst tobarnsmamma<3

På clearbluetesten med ukeindikator fikk jeg i dag 3+, noe som vil si 5+ uker på vei.. Hadde tr 1. Sept, men den var svært uvanlig. Varte bare i 2 dager - uten friskt blod. Så nå lurer jeg på om jeg kanskje er lengre på vei enn jeg først trodde? Men det som er rart, er at jeg var til lege for 2 uker siden hvor jeg tok blodprøve som ble negativ. Så nå er jeg svært forvirra.... har bestilt tidlig ultralyd 24. Oktober, så må vel bare vente til da! :-O
 
Last edited:
Hei alle sammen!
Melder meg inn her, med 6 positive tester! :-D
Har ei datter på 2 år og 9 måneder fra før av :) Så nå blir jeg visst tobarnsmamma<3

På clearbluetesten med ukeindikator fikk jeg i dag 3+, noe som vil si 5+ uker på vei.. Hadde tr 1. Sept, men den var svært uvanlig. Varte bare i 2 dager - uten friskt blod. Så nå lurer jeg på om jeg kanskje er lengre på vei enn jeg først trodde? Men det som er rart, er at jeg var til lege for 2 uker siden hvor jeg tok blodprøve som ble negativ. Så nå er jeg svært forvirra.... har bestilt tidlig ultralyd 24. Oktober, så må vel bare vente til da! :-O

Spennende!
Ville tatt en tlf til legen og bedt dem undersøke dette nærmere :)
 
Om du får time hos legen, så sjekker de HCG-nivået ditt med en blodprøve, da kan de anslå ca hvor langt du er ut i fra verdien på det over to målinger. Iallfall om du er usikker på om det er den ene eller andre måneden.
 
Klassisk 'trodde jeg var ca 6 uker, var visst 12'-historie, dette! ;) Blir spennende å se resultatet.
 
Back
Topp