Spesielt at de sa det på sykehuset, for man skal vel i grunn ikke kunne se noe før sent ut i uke 5 eller begynnelsen av uke 6. Hjertet begynner jo ikke slå før i uke 5. Men jeg ville brukt en terminkalkulator, der legger du inn dato for når siste menstruasjon startet og hvor lang sykluslengde du vanligvis har. Da får du utregna en termindato og hvor langt du er på vei. Men endelig termindato settes på rutineultralyd, der de går ut i fra målinger på fosteretHvor langt er jeg egentlig på vei? Hadde første dag i siste mens 26 oktober og var ferdig 31 oktober, hadde eggløsning 4 eller 5 november å jeg vet ble gravid i løpet av den uken der. Fik første ordentlige positive test 20 november etter flere dager med symptomer å jeg bare visste jeg var gravid. Var på sykehuset 27 nov pga smerter å de mente jeg var 4+6 med hcg 478 var på ny time 05.12 å da så de noe på ultralyd å bekreftet graviditet (legger ved bilde) å CRL var målt til 0.22cm, men da mente hun på at jeg var 4+6 den dagen, altså 05.12… hvor langt er jeg egentlig på vei, skjønner ingenting. Skal dit neste uke å da sjekke om det er to å hva slags utvikling jeg har hatt. Noen som kan hjelpe meg med å forstå?