Hvor langt er du på vei.

De tok vannet med nr 1 og 2, med nr3 gikk det på roen før pressriene. Med nr4 gikk vannet først, og rier etter ca 10 min. :p Vet ikke om de første to hadde kunnet blitt født i posen evt :p
Det er veldig sjeldent, så og si alltid går vannet på vei ned, evt når hodet kommer. Tror det er 1/80 000 som fødes i posen.

Det er veldig sjeldent, så og si alltid går vannet på vei ned, evt når hodet kommer. Tror det er 1/80 000 som fødes i posen.
Ja, men hjelper jo ikke når de tar vannet heller :p Da vet man jo ikke :p

Vannet hadde jo mest sannsynlig gått rett før pressriene med de andre og, men.

Ja, men hjelper jo ikke når de tar vannet heller :p Da vet man jo ikke :p

Vannet hadde jo mest sannsynlig gått rett før pressriene med de andre og, men.
Nei, liten sjans når de tar vannet. Er absolutt en av grunnene til at det skjer så sjeldent, at de tar det på forhånd. Ofte for å få fortgang i fødselen. Det trengte ikke jeg :joyful:

Nei, liten sjans når de tar vannet. Er absolutt en av grunnene til at det skjer så sjeldent, at de tar det på forhånd. Ofte for å få fortgang i fødselen. Det trengte ikke jeg :joyful:
Ikke jeg heller helt egentlig. jeg kom inn med 8cm med nr1, og jeg aner ikke hvorfor de tok vannet. Jeg kan skjønne til nød hvorfor de klipte og med instruert pressing uten pressrier (hun var bare 35 uker, så sikkert greit at det gikk fort, men så var dette og i 2009, og de klipte vel også ofte bare på rutine).

Med nr2, skjønner jeg ikke helt, for stoppet ikke akkurat opp, og fødselen var rask. 5 timer fra start, 2t betegnet som aktiv fødsel. Men jeg hadde horrible rier, så kan vel være at det var greit å bli ferdig med det og.

Back
Topp