Hvor langt er du på vei.

Hei, jeg er ny på forumet jeg har 3 apper som sier forskjellig, men den i midten sier 6+6
Vet du når du hadde eggløsning? Det er mest nøyaktige å bruke den for å beregne. Men jordmor/lege kommer til å forholde seg til menstermin frem til ny termin fastsettes :)

Jeg fikk satt inn 6 dagers embryo 2.juli
Å, gratulerer! Er gravid med ivf her også :love017 Termindatoen din skal være 23.03.Selv om det er en seksdagers, så var det vel en blasto du satte inn?en blasto regnes uansett som 5 dager gammel :) Brukte spiren sin terminkalkulator, den er best med ivf.

Å, gratulerer! Er gravid med ivf her også :love017 Termindatoen din skal være 23.03.Selv om det er en seksdagers, så var det vel en blasto du satte inn?en blasto regnes uansett som 5 dager gammel :) Brukte spiren sin terminkalkulator, den er best med ivf.
Tusen takk, det er i tillegg med eggdonasjon :happy10 vi har prøvd alt men med første forsøk med eggdonasjon, så satt den gitt! Klarer ikke å tro på det! :confused3

Tusen takk, det er i tillegg med eggdonasjon :happy10 vi har prøvd alt men med første forsøk med eggdonasjon, så satt den gitt! Klarer ikke å tro på det! :confused3
Så fantastisk at det gikk med første forsøket med donor. Fantastisk mulighet til de som trenger :Heartred

Back
Topp