Hei, jeg er ny på forumet jeg har 3 apper som sier forskjellig, men den i midten sier 6+6
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet du når du hadde eggløsning? Det er mest nøyaktige å bruke den for å beregne. Men jordmor/lege kommer til å forholde seg til menstermin frem til ny termin fastsettesHei, jeg er ny på forumet jeg har 3 apper som sier forskjellig, men den i midten sier 6+6
Jeg fikk satt inn 6 dagers embryo 2.juliVet du når du hadde eggløsning? Det er mest nøyaktige å bruke den for å beregne. Men jordmor/lege kommer til å forholde seg til menstermin frem til ny termin fastsettes![]()
Å, gratulerer! Er gravid med ivf her ogsåJeg fikk satt inn 6 dagers embryo 2.juli
Termindatoen din skal være 23.03.Selv om det er en seksdagers, så var det vel en blasto du satte inn?en blasto regnes uansett som 5 dager gammel Tusen takk, det er i tillegg med eggdonasjonÅ, gratulerer! Er gravid med ivf her ogsåTermindatoen din skal være 23.03.Selv om det er en seksdagers, så var det vel en blasto du satte inn?en blasto regnes uansett som 5 dager gammel
Brukte spiren sin terminkalkulator, den er best med ivf.
vi har prøvd alt men med første forsøk med eggdonasjon, så satt den gitt! Klarer ikke å tro på det! 
Så fantastisk at det gikk med første forsøket med donor. Fantastisk mulighet til de som trengerTusen takk, det er i tillegg med eggdonasjonvi har prøvd alt men med første forsøk med eggdonasjon, så satt den gitt! Klarer ikke å tro på det!
![]()