Hvor langt er du på vei.

Hei! Jeg er 10 dpo og hadde veldig sen el denne syklusen (CD27) Flo mener jeg er Over 5uker på vei, men det blir jo ikke rett. Kan jeg redigere det til 3+3? Om jeg har forstått rett :)

Hei! Jeg er 10 dpo og hadde veldig sen el denne syklusen (CD27) Flo mener jeg er Over 5uker på vei, men det blir jo ikke rett. Kan jeg redigere det til 3+3? Om jeg har forstått rett :)
Ja, du kan redigere lengden på graviditeten i flo :) Trykk på kalender ikonet i høyre hjørnet, så på informasjon om graviditeten :)

Ja, du kan redigere lengden på graviditeten i flo :) Trykk på kalender ikonet i høyre hjørnet, så på informasjon om graviditeten :)
Takk for svar:) og 3+3 blir rett i forhold til 10dpo?

Når tar man første legetime? Bare så fort som mulig? Eller drøye den til sånn uke 6?
Jeg skal i morgen eller tirsdag, er 4+1 i dag. Det er for å forhåpentligvis få kvalmedempende medisiner. Hvis ikke jeg trengte de hadde jeg sikkert ventet litt til.

Da satte jeg meg opp på 6 + 2 :) Reiser vekk i et par uker på festivaler, så da ble det etter det

Flo sier 3 + 2, men babyverden sier 3 + 4 og Preglife sier 3 + 5… Hadde første dag av siste mens 31 mai og eggløsning 11 juni. Noen som vet hvilke app jeg skal gå ut fra? :smiley-ashamed004

Flo sier 3 + 2, men babyverden sier 3 + 4 og Preglife sier 3 + 5… Hadde første dag av siste mens 31 mai og eggløsning 11 juni. Noen som vet hvilke app jeg skal gå ut fra? :smiley-ashamed004
Du hadde eggløsning 11? Så da er du 11dpo i dag? Da er du 3+4 :happy:

Back
Topp