Hvor langt er du på vei.

Ops, 12+1 ifølge TOUL idag:confused005:)
Jaja, da får du være 13 uker to ganger :p

Hvordan telte du ukene først? Siden du stod på 17. Mars, tenkte jeg :bag: Jeg har 16. Mars, og er 12+3 :smiley-ashamed004

Jaja, da får du være 13 uker to ganger :p

Hvordan telte du ukene først? Siden du stod på 17. Mars, tenkte jeg :bag: Jeg har 16. Mars, og er 12+3 :smiley-ashamed004
Regnet først fra eggløsning siden jeg hadde kontroll på dette pga eggløsningstester, derfor ble termin 17 mars. Deretter var jeg på tidlig ultralyd og ble satt fram, og fikk da termin 12 mars, men regnet med det kom til å bli flyttet på, så orket ikke endre det i termingruppa :)

Regnet først fra eggløsning siden jeg hadde kontroll på dette pga eggløsningstester, derfor ble termin 17 mars. Deretter var jeg på tidlig ultralyd og ble satt fram, og fikk da termin 12 mars, men regnet med det kom til å bli flyttet på, så orket ikke endre det i termingruppa :)
Aha, men veldig greit å vite at det stemte greit ift EL da. Tidlig ultralyd kan variere mye, det er på ultralyd rundt uke 12 terminbestemmelse gjerne er *mest* nøyaktig, så.. veldig lurt å avvente den litt, selv om det uansett er kjipt å gå tilbake i tid :dead:

14+1

Back
Topp