Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ivf her, så det ble testa fra tilsvarende 8 dager etter eggløsning 11 dager etter eggløsning var det strek6+5
Kanskje et dumt spørsmål, men alle dere som er tidlig i svangerskap (før uke 4): hvordan oppdaget dere at dere er gravide? Tar dere rutinemessig graviditetstester, eller er det ifm aktiv prøving? Hilsen nysgjerrig
Jeg er aktiv prøver og fikk positiv graviditetstest allerede da jeg var 2+6 (9 dpo)6+5
Kanskje et dumt spørsmål, men alle dere som er tidlig i svangerskap (før uke 4): hvordan oppdaget dere at dere er gravide? Tar dere rutinemessig graviditetstester, eller er det ifm aktiv prøving? Hilsen nysgjerrig
Skjønner! Utrolig spennende da, men kanskje litt ekstra nervepirrende også?Ivf her, så det ble testa fra tilsvarende 8 dager etter eggløsning 11 dager etter eggløsning var det strek
Å wow, så tidlig ja! Vet ikke om jeg hadde klart å teste så systematisk Har syntes det var ille nok å vente og se om mensen kom eller ikke, om jeg ikke i tillegg skulle bygget opp forventninger til testresultat på toppen. Men må jo være litt deilig å vite om det fra start også da! Slipper kanskje tanker rundt hva man har spist, drukket og gjort den siste tiden og "tenkt om"Jeg er aktiv prøver og fikk positiv graviditetstest allerede da jeg var 2+6 (9 dpo)