Hvor langt er du på vei?

Hvis man skal følge menstermin 4+4 men hvis man skal ta utgangspunkt i EL så 3+6

Noen som har erfaring på hva som er best å følge når man har sen EL? Skal få tidlig ultralyd hos min gynekolog men tenker jo gjerne at jeg bør vente til uke 7 hvertfall så vi er sikre på at hjerte kan slå

4+0

Hvis man skal følge menstermin 4+4 men hvis man skal ta utgangspunkt i EL så 3+6

Noen som har erfaring på hva som er best å følge når man har sen EL? Skal få tidlig ultralyd hos min gynekolog men tenker jo gjerne at jeg bør vente til uke 7 hvertfall så vi er sikre på at hjerte kan slå
Ta utgangspunkt i el :) legen vil bruke menstermin frem til oul, så jeg ville oppgitt dag for første mens som eggløsningsdag minus 14 dager. Selv om det blir feil ifht til hvilken dag du fikk mens, så er det rett ifht lengden på svangerskapet. Dette hvis du er sikker på eggløsningsdag da :)

Ville gått utifra eggløsning dersom du vet sikkert når det var. :)

Back
Topp