Hvor langt er du på vei

Jeg er usikker på hvor mange uker jeg er ‍♀️, hvordan finne ut av ukene når man ikke vet når siste mens skulle vært? (Hadde en ma i mars, og har ikke blødd etter det) og aner ikke eggeløsningtiden. Siste test jeg tok var lørdag, da stod det 3+…. (10 år siden jeg var gravid sist, så det er som å begynne på nytt)
 
Jeg er usikker på hvor mange uker jeg er ‍♀️, hvordan finne ut av ukene når man ikke vet når siste mens skulle vært? (Hadde en ma i mars, og har ikke blødd etter det) og aner ikke eggeløsningtiden. Siste test jeg tok var lørdag, da stod det 3+…. (10 år siden jeg var gravid sist, så det er som å begynne på nytt)
Ta kontakt med lege/ jordmor så de kan henvise dæ videre før å ta en Ul for å finne ut sånn ca hvor langt du e på vei :) eller bestill privat UL ❤️
 
Skulle vært 8+0, men ifølge gyn var jeg 6+2 og veldig svak hjertelyd. Så blir abort 29. juli, to dager før 38-årsdagen min
Det var veldig trist å høre. Sender deg mange klemmer, og håper du har gode folk rundt deg i den tøffe tiden :Heartred
 
Back
Topp