❤Gutt feb 14❤ ❤Gutt nov 17❤Spire okt 23❤
er grønt under hos deg
Du gjør det ved å redigere signaturhahaha ja sant... men kommune jordmor målte livmoren til 13 cm i uke 13 så jeg håper på 16+2
Får håpe jm har rett da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
❤Gutt feb 14❤ ❤Gutt nov 17❤Spire okt 23❤
er grønt under hos deg
Du gjør det ved å redigere signaturhahaha ja sant... men kommune jordmor målte livmoren til 13 cm i uke 13 så jeg håper på 16+2
Har du ikke vært på UL?hahaha ja sant... men kommune jordmor målte livmoren til 13 cm i uke 13 så jeg håper på 16+2
jo 4 uker siden... er uke 17+0 i morgen, da kommune jordmor målte meg i 13+0 var jeg 13 cm, men da jeg var på TUL og trodde jeg var 12+4 påstod jordmor der at jeg bare var 11+2....Har du ikke vært på UL?
ULtralyd er mer korrekt. Utvendig mål så tidlig kan ikke estimere fostrets størrelse.jo 4 uker siden... er uke 17+0 i morgen, da kommune jordmor målte meg i 13+0 var jeg 13 cm, men da jeg var på TUL og trodde jeg var 12+4 påstod jordmor der at jeg bare var 11+2....
ååå, jaja får vente til 31 mai før jeg endrer tankegangULtralyd er mer korrekt. Utvendig mål så tidlig kan ikke estimere fostrets størrelse.