Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal jeg ta deg bort fra terminlisten?Ikke gravid mer. Endte nok med kjemisk
Nei. Hvordan ble testene så sterke da. De økte jo for hver dag. Så trist. Håper du snart er tilbake. God klem.Ikke gravid mer. Endte nok med kjemisk
Økte å jeg testa 14-15 dager etter uttak, 7-8 etter innsett. Digital 1-2 idag ikke gravid å alle symptomer borte. Venter bare på mensNei. Hvordan ble testene så sterke da. De økte jo for hver dag. Så trist. Håper du snart er tilbake. God klem.
Så tristØkte å jeg testa 14-15 dager etter uttak, 7-8 etter innsett. Digital 1-2 idag ikke gravid å alle symptomer borte. Venter bare på mens
vil dere prøve på nytt?Har ett på frys:/Så tristvil dere prøve på nytt?
JaSkal jeg ta deg bort fra terminlisten?håper det går bra
![]()
Får se hva klinikken sier, om vi skal prøve igjen med engang. Vet ikkeNei. Hvordan ble testene så sterke da. De økte jo for hver dag. Så trist. Håper du snart er tilbake. God klem.
Ta kontakt med klinikken. Kanskje du må ta hCG x2.Skjønner ingenting dette er idag på test dag.
Di mente jeg var gravid, testdag i dagTa kontakt med klinikken. Kanskje du må ta hCG x2.
Oj det er gode nyheter da!! Skulle spart deg for testingen og redselen frem til i dagKlinikken sier man bare skal ta digital ikke strimmel, negativ kan skje ofte men positiv er positiv
så hadde du bare trengt å bli gla
Er helt rar her, vet ikke hva jeg skal tro, men som dem sa man skal ikke teste før testdag men mange gjør det. Man skal kun ta blodprøve eller digital, fikk legetime fredag så nå får vi se. 5 uker siden mens nåOj det er gode nyheter da!! Skulle spart deg for testingen og redselen frem til i dagså hadde du bare trengt å bli gla
![]()