11+3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner jeg er spent på hva de sier på TUL i morgen også - om jeg blir flyttet tilbake óg. Vi to har jo ligget helt likt i løypa en stund12+1. Ble flyttet én uke tilbake på TUL i går, som var som forventet.
Ja, det skjønner jeg blir spennende!Kjenner jeg er spent på hva de sier på TUL i morgen også - om jeg blir flyttet tilbake óg. Vi to har jo ligget helt likt i løypa en stundJeg vet jo hvilken dag el var, men likevel har jeg blitt flyttet frem to ganger, totalt 5 dager..

Oj! Har hørt de ikke setter termindato før OUL, men da er den fastsatt for deg nå?Ja, det skjønner jeg blir spennende!Kanskje de setter termindato på deg i morgen også. Det gjorde de på meg, siden jordmor fikk så tydelige bilder og målinger, som hun selv sa.
![]()

Oj! Har hørt de ikke setter termindato før OUL, men da er den fastsatt for deg nå?Det blir spennende å se i morgen da ja
Håper jeg ikke blir satt tilbake og dermed har sluttet på progesteronstøtten for tidlig
![]()
Gyno satte termindato på meg på OTUL. Blei litt overrasket siden jeg også ikke trudde de satte den før OUL.Oj! Har hørt de ikke setter termindato før OUL, men da er den fastsatt for deg nå?Det blir spennende å se i morgen da ja
Håper jeg ikke blir satt tilbake og dermed har sluttet på progesteronstøtten for tidlig
![]()