Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Regn eggløsningsdag som 2+03+2, jeg henger etter
Har grøt i hjernen, klarer ikke tenke helt, men når jeg hadde EL rekordtidlig (CD 10/11) og vanligvis 27 dagers syklus, hvordan vil det påvirke beregning ut fra menstermin? Siste mens var 18.sept.. Terminkalkulator sier jo 28.juni, men med EL tidligere vil vel termin kunne være tidligere og? Og embryoet/fosteret være lengre på vei enn forventet på ultralyd ved feks 8 uker?
Og hvis du da skal legge det inn i apper og kalkulatorer, hvis du ikke får velge sykluslengde, så legg inn mensdato 14 dager før EL datoRegn eggløsningsdag som 2+0
Når det er sagt, så vil antagelig helsepersonell bruke mensdato uavhengig av når EL var :/ Jeg har sein eggløsning og forholder meg bare til det på ultralyder og sånn, også får de andre avtale timer og sånn ut fra mensdatoHeldigvis ikke mer enn 3 dager akkurat den syklusen (Letrozol), men det kan jo fort utgjøre litt på feks en ultralyd
I mitt hode er jeg 7+6 i dag, i følge de fleste helsepersonell er jeg 8+2![]()
Regn eggløsningsdag som 2+0
Når det er sagt, så vil antagelig helsepersonell bruke mensdato uavhengig av når EL var :/ Jeg har sein eggløsning og forholder meg bare til det på ultralyder og sånn, også får de andre avtale timer og sånn ut fra mensdatoHeldigvis ikke mer enn 3 dager akkurat den syklusen (Letrozol), men det kan jo fort utgjøre litt på feks en ultralyd
I mitt hode er jeg 7+6 i dag, i følge de fleste helsepersonell er jeg 8+2![]()
Og hvis du da skal legge det inn i apper og kalkulatorer, hvis du ikke får velge sykluslengde, så legg inn mensdato 14 dager før EL datoHvis du vil følge den dagen
![]()