Hvor langt er du på vei?

3+0!

Prøvde digital test i dag, så når den sier «Pregnant» tar jeg sjansen på å bli med i juni-forumet❤️

5+5 og gruer meg hver gang jeg er på do. Er så redd for abort.. Har hatt spontanabort for 4 år siden med samme samboer, men var ikke planlagt den gang. Nå som det er det, er jeg veldig redd det skjer igjen.. ønsker oss så veldig dette

Sist ville ikke jm høre på meg ang el og brukte menstermin som var to uker før min termin. Ved oul ( som måtte gjøres to ganger ettersom jeg kom i uke 16 første gangen) ble min termin satt, og han kom på termindatoen. Denne gangen kommer jeg til å lyve på mensdag om det blir snakk om det.. Men ivf denne gangen, så vet jo med 100% prosents sikkerhet alder på embryo :shy:
Tror jeg må ljuge litt på «alderen» jeg og, med veldig uregelmessige sykluser ;)

Er vell opprinnelig 7+0, etter menstermin, men har løyet litt, ot sagt jeg ikke vet når mens var sist, bare en ca dato. Det resulterte forsåvidt i st jeg fikk første time til jordmor ganske seint (uke 14 ca trur jeg). Men jeg skal uansett ha legetime til uka. For å få TUL time etterhvert. Så da kan jeg gå etter den datoen er planen. For har opplevd 2 ganger og ha termin flere dager seinere, fordi de bistand teller menstermin, men ved alle ultralyder (også privat TUL), Så har jeg vært lengre på vei enn menstermin tilsa. Og oul sa enda flere dager på vei enn tul igjen. Og babyene er kommet noen dager tidligere enn det igjen, og store barn. Så redd for å gå for mye på overtid eventuelt, med tanke på størrelsene på de 2 før

5+2 i dag :happy:

Rykker stadig fremover :Heartpink

Back
Topp