5+6
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du gått over tida med de andre eller født før termin?4+0 i dag. Sist i rekka, men slik var det med de 2 andre også, termin i slutten av måneden. Utrolig at jeg hver gang skal ha slik en syklus
1. Kom 6 dager før, og 2. Kom 3 dager før termin. Og med begge har jeg blitt flytta tilbake (?) Altså termin først 3.3, også flytta til 28.2. Og termin 1.9, og flytta til 28.8. Så kjenner det blir tøft om jeg ikke blir flytta slik denne gangen ogsåHar du gått over tida med de andre eller født før termin?
Får satse på at du både blir flytta frem litt og føder før termin denne ganga også da1. Kom 6 dager før, og 2. Kom 3 dager før termin. Og med begge har jeg blitt flytta tilbake (?) Altså termin først 3.3, også flytta til 28.2. Og termin 1.9, og flytta til 28.8. Så kjenner det blir tøft om jeg ikke blir flytta slik denne gangen også
4+0 i dag. Sist i rekka, men slik var det med de 2 andre også, termin i slutten av måneden. Utrolig at jeg hver gang skal ha slik en syklus
Haha, greit der ikke ble så seint da, men skummelt når de kommer for tidlig.godt at han var frisk og rask blir spennende denne gangen. Håper du får mai denne gangenHehe, kjenner meg igjen. Seint denne gangen også og jeg hadde opprinnelig termin 30. desember med førstemann. Ble flyttet til 24. (privat TUL) og så 21. (OUL), men «tok innersvingen» på alle da han kom 5 uker for tidlig i midten av november Heldigvis frisk og fin, bare litt liten.
4+1 her i dag.