Hvor langt er du på vei?

Jeg er bosatt utenfor Norge, så det er faktisk termindagen i dag ;) Og jammen meg sitter jeg ikke med baby på armen nå.

Gratulerer!
Har lest flere artikler om termingastsettelse og svangerskapslengde de siste ukene, og de støtter alle sammen 40+3 som korrekt termindato, statistisk sett.
Men personlig har jeg hatt tre svangerskap, og de er alle blott lengre og lengre! Første var utenfor Norge og derfor var termin definert på 40+0, så har jeg hatt ett på 40+2 og denne gangen Fill jeg søten meg 40+3! Hallo! Merker at jeg likte bedre 40+0, ja. Selv om baby ikke bryr seg så mye med det i forhold til å bli født.
Startet fødselen din av seg selv?
 
Gratulerer!
Har lest flere artikler om termingastsettelse og svangerskapslengde de siste ukene, og de støtter alle sammen 40+3 som korrekt termindato, statistisk sett.
Men personlig har jeg hatt tre svangerskap, og de er alle blott lengre og lengre! Første var utenfor Norge og derfor var termin definert på 40+0, så har jeg hatt ett på 40+2 og denne gangen Fill jeg søten meg 40+3! Hallo! Merker at jeg likte bedre 40+0, ja. Selv om baby ikke bryr seg så mye med det i forhold til å bli født.
Startet fødselen din av seg selv?
Takk! :love017
Jeg har også lest statistikk på at 40+3 stemmer bedre, hehe. Men så vidt jeg vet er Norge det eneste landet som følger den svangerskapslengden?
Nei, de tok vannet mitt da kroppen var klar til å få ham ut, så fikk bittelitt hjelp til å få igang systemet :happy:
 
Back
Topp